Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:55:58 GMT

استارتاپ اسلامی - قرآنی طلوع برکت برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۷۷۳۷

استارتاپ اسلامی - قرآنی طلوع برکت برگزار می شود

تهران-ایرنا- مرکز رشد فناوری‌ها و هنر قرآنی جهاد دانشگاهی و با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (کهربا)، رویداد استارتاپی اسلامی - قرآنی «طلوع برکت» را برگزار می کند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از دانشگاه صنعتی امیر کبیر، این رویداد از اول خرداد ماهسال جاری و به مدت سه روز در نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می شود، افراد علاقه مند در رشته های فنی و برنامه‌ نویسی ، طراحی و گرافیک، علاقه‌ مندان بازاریابی و کسب کار و ایده پردازان می توانند در این رویداد شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افراد می توانند در محورهای گردشگری و توریسم ، هنرهای تجسمی ، معماری و دکوراسیون داخلی ، اسباب‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای ، سلامت و محصولات غذایی حلال ، تولید محتوی چندرسانه‌ای ، وب و اپلیکیشن ، مد و لباس اسلامی در این رویداد به همفکری و رقابت بپردازند.
لازم به ‌ذکر است، پیش از این در سال های 96 و 97 نیز رویداد طلوع برکت برگزار شده است همچنین در پایان سه گروه برتر تقدیر شده و در مرکز رشد قرآنی مستقر می شوند.
علاقه مندان می توانند جهت ثبت‌نام در این رویداد که رایگان است به نشانی الکترونیکی http://bit.ly/2DZpIzG مراجعه نمایند.
**9465**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه امير كبير استارتاپ اسلامي قرآني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است