Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@04:55:18 GMT

وعده های که دروغ بود+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۸۱۲۵

وعده های که دروغ بود+تصاویر

در دیدار فرماندار و نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با استاندار کردستان در تاریخ 18 فروردین قول های مبنی بر جانمایی آهن اسفنجی و صنوف آلاینده بیجار داده شد که متاسفانه دروغ از آب در آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، در تاریخ 18 فروردین بعد از مدت زمان زیادی از غیبت نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ، بالاخره خبری در خصوص دیدار کریمی و ورمقانی با استاندار در فضای مجازی توجه همه را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اصل این دیدار برای چه بود بماند ، اما حاضرین در جلسه گفتگو در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان بیجار را هدف اصلی این دیدار بیان کرده بودند.

 

در این دیدار در خصوص دو پروژه مهم شهرستان بیجار که همچنان در هاله ای از ابهام به سر می برد سخنانی را رد بدل کردند و تاریخ 11 اردیبهشت برای اعلام فراخوان واگذاری زمین جهت ساماندهی صنوف آلاینده و 18 اردیبهشت را برای مکان یابی نهایی احیا آهن اسفنجی اعلام کردند .امروز 21 اردیبهشت است و این قول های همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

 

 

سوالی که ذهن مردم بیجار را به خود مشغول کرده این است ، چرا استاندار کردستان یکبار برای همیشه تکلیف جانمایی پروژه آهن اسفنجی و کلنگ زنی کارخانه فولاد را در شهرستان بیجار مشخص نمی کند ، آیا از دعواهای قومیتی چیزی عاید این مقام اول اجرایی استان می شود که همچنان مهر سکوت بر لب زده است؟

 

فولاد حق شهرستان بیجار است

نماینده مردم بیجار در نشست خبری شامگاه 18 اردیبهشت درنشست خبری با اصحاب رسانه بیجار گفت: فولاد حق شهرستان بیجار است و استاندار کردستان هر چه سریعتر تکلیف این پروژه را روشن کند و تمامی مسائل را شفاف و روشن در اختیار مردم قرار دهد.

 

وی در این جلسه بر تعامل بیشتر استاندار با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و بیان داشت : ارتباط بیشتر موجب پیشرفت و توسعه شهرستان می شود.

 

کریمی خاطر نشان کرد: علاوه بر کلنگ زنی آهن اسفنجی ، پروژه پتروشیمی هم در هاله ای از ابهام قرار دارد و وزارت نفت بعنوان متولی این امر باید به طور شفاف اقدامات خود را در اختیار مردم قرار دهد و کاری نکنند پروژه پتر.شیمی هم مانند پروژه های دیگر شهرستان بلاتکلیف بماند .

 

 

 

جانمایی صنوف آلاینده هم دروغ بود

یکی دیگر از مسائل مهمی که در این دیدار18 فروردین استاندار با نماینده مردم بیجار و فرماندار به آن پرداخته شد اختصاص زمین جهت سامان دهی صنوف آلاینده در شهر بیجار است ، این در حالی است که فرماندار بیجار در جلسه ای که با حضور نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی و ادارات مربوطه در تاریخ 14 خرداد سال 1397 در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: ساماندهی، انتقال و تجمیع صنوف مزاحم و آلاینده سطح شهر بیجار باید با کارشناسی مجدد و با توجه به طرح تفضیلی شهر، ظرف یک هفته آینده به نتیجه برسد.

 

در جلسه 18 فروردین تاریخ 11 اردیبهشت برای اعلام فراخوان زمین جهت ساماندهی صنوف آلاینده مشخص شد ، که تا امروز 21 اردیبهشت خبری از این فراخوان نیست.

 

سرنوشت شهرستان بیجاری که روزگاری دروازه تبریز بشمار می آمد و رونق اقتصادی آن زبانزد خاص و عام بود به کجا می رود ، چه کسانی در محرومیت روز افزون بیجار نقش دارند ، چرا برخی مسئولان نمی خواهند بیجار روز خوش به چشم ببیند و چرا ضعف تیم اقتصادی دولت در استان کردستان تنها دامن بیجار گروس را گرفته است؟

 

چراهای زیادی ذهن مردم بیجار را به خود درگیر کرده و هیچکس هم پاسخگو نمی باشد ، هر روز برای دلخوشی مردم پروژه های جدیدی تعریف می کنند که یکی پس از دیگری دروغ از آب در می آید و برخی از آنها هم مانند جاده بیجار همدان به جاده افسانه ای و جوک تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، حسن جهانیان عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از پل سوخته سرا اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذارشده بود در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

جهانیان با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود.

وی در ادامه گفت: طی یک سال گذشته ده ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

کد خبر 6093477

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد