Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گلستان از تشکیل کارگروهی برای شناسایی گلوگاه‌های فساد در ادارات این استان خبر داد و گفت: این کارگروه ذیل شورای قضائی استان فعالیت می‌کند و وظیفه آن اعلام اولویت‌های برخورد با فساد و ارائه راهکارهای عملی برای پیشگیری از بروز فساد است.

به گزارش ایسنا، هادی هاشمیان در جلسه شورای قضائی استان گلستان با تاکید بر برخورد جدی دستگاه قضائی با فساد، اظهار کرد: کسانی که فساد آنان محرز و در دادگاه ثابت شود از طریق رسانه‌ها به مردم معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: بر اساس قانون مجازات اسلامی مدیرانی که از فساد زیرمجموعه خود مطلع باشند اما با آن برخورد نکنند و یا به دستگاه قضائی گزارش ندهند در فساد آنان شریک‌اند و با آنان نیز برخورد می‌شود.

رئیس شورای قضائی استان خاطرنشان کرد: مدیران وظیفه حاکمیتی دارند و نباید در شناسایی و برخورد با متخلفین منتظر دستگاه‌های نظارتی بمانند.

هاشمیان با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر رونق تولید گفت: فعالان اقتصادی در مراجعه به دستگاه قضائی می‌گویند کارشناسان برخی دستگاه‌ها به جای آن که حامی تولید باشند به عنوان سد عمل می‌کنند که این یکی از مصادیق فساد است.

وی تاکید کرد: مدیران باید با کارشناسانی که در مسیر تولید کارشکنی می‌کنند برخورد کنند و اگر برای برخورد با مشکل مواجهند اطلاعات را به دادگستری ارائه دهند تا از طریق قضائی ورود کنیم.

گفتنی است، نشست‌های ماهانه شورای قضائی استان با هدف افزایش انسجام دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان و استفاده از ظرفیت‌های این دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم برگزار می‌شود.

شورای قضائی با ریاست دادگستری و عضویت اداره کل‌های پزشکی قانونی، تعزیرات حکومتی، ثبت اسناد و املاک، بازرسی، زندان‌ها و سازمان قضائی نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس دادگستری استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی صبح سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه ۲ نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهی نامه رانندگی، مدرک تحصیلی و غیره کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: واموران پلیس فتا دیواندره با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی ۲ نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیاردریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

سردار آزادی در ادامه با بیان اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانون برخورد خواهد کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6092724

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد