Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@23:17:55 GMT

مازندران میزبان کشتی‌گیران ساحلی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۸۷۸۱

مازندران میزبان کشتی‌گیران ساحلی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم کشتی ساحلی کارگری که خود را برای حضور در بازی‌های جهانی کارگری ۲۰۱۹ اسپانیا آماده می کند با ۵ کشتی گیر عبدالله پور در وزن70  کیلوگرم، حمیدرضازرین پیکر در وزن ۸۰ کیلوگرم، امین حسین زاده در وزن ۹۰ کیلوگرم، اکبراصفرپور در وزن ۱۰۰ کیلوگرم تمرینات خود را از امروز شنبه ۲۱ اردیبهشت در بابلسر مازندران، آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت کشتی گیران ساحلی بر عهده اکبرخجسته است.

این اردو تا ۳۰ اردیبهشت ادامه دارد.ششمین دوره بازی‌های جهانی کارگری از ۱۱ تا ۱۶ تیر در شهر تورتوزا اسپانیا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپانیا بازی تیم ملی کشتی کشتی وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی‌ورلد، فردیناند مارکوس، رییس جمهور فیلیپین با اشاره به حادثه اخیر در آب‌های مورد مناقشه در دریای جنوبی چین، مدعی شد که مانیل همچون پکن در مواجهه با کشتی‌های چینی از تجهیزات تهاجمی استفاده نمی‌کند.

مارکوس در واکنش به این پرسش که آیا مانیل اقدام گارد ساحلی چین در استفاده از آب‌پاش علیه کشتی‌های فیلیپنی را تلافی خواهد کرد یا خیر، مدعی شد: ما مشابه گارد ساحلی و کشتی‌های چینی رفتار نخواهیم کرد.

مارکوس افزود: ماموریت نیروی دریای و گارد ساحلی ما این نیست که تنش را شروع یا تشدید کند. هیچ تمایلی به حمله با آب‌پاش یا هیچ نوع تجهیزات تهاجمی دیگری نداریم. تشدید تنش(در آب‌های مورد مناقشه) آخرین چیزی است که مانیل به‌دنبال آن خواهد بود.

پکن با هدف تاکید بر مالکیت خود بر سر بخش عمده آبراهه حیاتی «اسکاربورو» در دریا جنوبی چین، صدها گارد ساحلی و کشتی گشتی به آب‌های مورد مناقشه اعزام کرده است. در آخرین رویارویی در ۳۰ آوریل، مانیل مدعی شد که گارد ساحلی پکن با استفاده از آب‌پاش به یک کشتی متعلق به گارد ساحلی فیلیپین خسارت وارد کرده است.

به گفته مارکوس، مانیل همچنان به پاسخ دیپلماتیک به پکن درباره حوادث دریای جنوبی چین ادامه خواهد داد.

کد خبر 6098052

دیگر خبرها

  • فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند