Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@05:45:13 GMT

«ماه نو» به مجموعه سرچشمه می آید

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۳۵۲۲

«ماه نو» به مجموعه سرچشمه می آید

نمایشگاه منتخبی از آثار گنجینه هنرهای تجسمی کتابشهر ایران با عنوان« ماه نو» با حضور جمعی از اهالی هنر و رسانه در گالری ۷۲ مجموعه سرچشمه گشایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی کتابشهر ایران، سید شهاب الدین شکیبا، مدیر گالری ۷۲ با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز "ضیافت رمضان ۱۳۹۸" نمایشگاه "ماه نو" از ساعت ۱۴ امروز (۲۱ اردیبهشت) در گالری ۷۲ مجتمع سرچشمه به نمایش در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این نمایشگاه آثار هنری شاخصی از هنرمندان طراز اول هنرهای تجسمی ایران از جمله جلیل رسولی، پگاه قزوینی، میثم سلطانی، محمود زنده‌رودی، حسن روح‌الامین، ابراهیم صاحب‌اختیاری، ، محمد‌سعید نقاشیان، مهدی فرخی، ابوالفضل خزاعی، بهادر پگاه، رضا اسدی و ... دیده می شود.

 

به گفته شکیبا، گالری مجتمع سرچشمه که پیش از این گالری نگار مکتب خانه نام داشت، به گالری ۷۲ تغییر نام داده است.

 

در آیین افتتاحییه این نمایشگاه، از حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از اهالی هنر و رسانه دعوت به عمل آمده است.

 

مدیر گالری ۷۲ تاکید کرد: نمایشگاه ماه نو از ۲۲ اردیبهشت تا ۱۸ خرداد همه روزه در گالری ۷۲ به نشانی میدان بهارستان، نرسیده به چهار راه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی پور، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی میزبان علاقمندان آثار هنری است

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان برجام هرمزگان نماز جمعه برنامه های ماه رمضان آذربایجان غربی روزنامه شیراز ماه نو کتابشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر موزه بزرگ خراسان گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ نمونه آثار هنری با موضوع روددزی‌های سنتی خراسان به نمایش گذاشته شده است.

علی صفرنژادافزود: موضوع اصلی این آثار برگرفته و اقتباس از نقوش فرهنگی، تاریخی و سنتی و هندسی خراسان و ایران است.

وی گفت: جقه دوزی، قلاب‌دوزی‌های ارومیه و رشت، بلوچ دوزی و آینه دوزی‌های سیستان و بلوچستان، پته دوزی‌های کرمان و سمنان و ... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

مدیر موزه بزرگ خراسان افزود: این هنرمند در کنار نمایشگاه برپا شده در موزه بزرگ خراسان، به صورت کارگاهی نیز در حال تولید رودوزی‌های سنتی است.

 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان