Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد نیکمرام روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد شامل کودکان، دانش آموزان دختر و پسر، دختران بازمانده از تحصیل، دختران جامانده از ازدواج، جوانان در آستانه ازدواج، زنان سرپرست خانواده، زنان مطلقه و دانشجویان هستند.
وی اظهار داشت: این افراد در هشت کانون فرهنگی و تربیتی این نهاد حمایتی خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی لازم را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: برای ارائه خدمات آموزشی در کانون‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی این نهاد در سال گذشته بیش از سه میلیارد ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: خدمات این کانون ها شامل مباحث روخوانی قرآن، مباحث اعتقادی و اخلاقی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ایجاد توجه به موضوع عفاف و حجاب، فرزند پروری، قرآن و مفاهیم، آشنایی با سیره ائمه معصومین (ع)، آموزش مهارت های فنی و حرفه ای و مهارت های زندگی است.
وی بیان کرد: همچنین کلاس های حقوق شهروندی، مدیریت اقتصادی، همسرداری و ویژه برنامه های مناسبتی از سایر خدمات و برنامه های ارائه شده در کانون های فرهنگی و تربیتی این نهاد حمایتی است.
نیکمرام با بیان اختصاصی بودن آموزش های کانون فرهنگی و تربیتی برای مددجویان، یادآور شد: تمام خدمات این کانون ها برای مددجویان به صورت رایگان ارائه می شود.
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی اظهار داشت: این کانون ها به 2 نوع دائم و موقت تقسیم می‎شود که کانون های دائم در طی سال فعالیت دارند و کانون های موقت تنها در تابستان تشکیل می شود.
وی اضافه کرد: پنج هزار و 40 مددجو در سال گذشته با هزینه ای بالغ بر 12.5 میلیارد ریال به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام شدند.
وی همچنین از برگزاری جشنواره مسابقات قرآنی با عنوان رهپویان ولایت در بین مددجویان، امدادگران و فرزندان کمیته امداد آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور 210 نفر در20 شهرستان استان برگزار شد.
وی افزود: این جشنواره در رشته‌های حفظ، ترتیل، صوت، اذان، مفاهیم قرآنی و نهج‌البلاغه در سه رده سنی زیر 12 سال، 12 تا 16 سال و بالای 16 سال برگزار شد.
وی ادامه داد: این جشنواره با هدف کشف و معرفی استعدادهای قرآنی، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در ماه مبارک رمضان و استفاده از ظرفیت مساجد و دارالقرآن‌ها در تعلیم مددجویان و برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، کانون های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد مراکزی هستند که در آنها فعالیت های فرهنگی و آموزشی خاص جهت ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش ‎آموزان و همچنین برنامه هایی در راستای غنی سازی اوقات فراغت آنان ارائه می دهند.
تعلیم آموزه های دینی، تربیت انقلابی آینده سازان کشور و همچنین تبیین مهارت ها و توانمندسازی مددجویان از مهم ترین ویژگی های کانون های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
8137/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی ازدواج زنان فنی و حرفه ای کمیته امداد امام خمینی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود