Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر شنبه ایرنا از دفتر آیت الله فاضل لنکرانی، حجت الاسلام اسدالله رئیسی سرپرست کاروان کمکهای مردمی این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگویی اظهار داشت: در پی حادثه دلخراش سیل دراستان های خوزستان، لرستان و گلستان هیئتی از طرف آیت الله فاضل لنکرانی در فروردین ماه سال جاری به منطقه های آسیب دیده اعزام شدند و در مدت 6روزی که در این مناطق حضور داشتند به روستاهایی که بیشترین خسارتها را دیده بودند سرکشی کردند، همچنین گزارشی از وضعیت مردم سیل زده و نیازهای آنان تهیه و خدمت آیت الله فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در همان سفر نیز کمک های نقدی و غیر نقدی خوبی به افراد آسیب دیده اهدا گردید اما تصمیم گرفته شد در ماه مبارک رمضان که میلاد کریم اهل بیت امام مجتبی(ع) در آن قرار دارد کمک های بیشتری تهیه شود.
وی ادامه داد: به همین منظور برای کمک به مردم سیل زده خوزستان 120میلیون تومان در قالب 400بسته متنوع غذایی تهیه شد که این بسته ها عموما شامل مواد خوراکی و بهداشتی همانند برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، تن ماهی، کنسرو، ماکارانی، لوازم بهداشتی و غیره می باشد.
رئیسی گفت: این بسته ها در این ماه مبارک به شهرهای شوش، شوشتر، شادگان و سوسنگرد ارسال می شود.
وی افزود: در کنار این 400 محموله مواد خوراکی و بهداشتی و فرش کامل یک مسجد نیز از طرف آیت الله فاضل لنکرانی اهدا شد.
وی ادامه داد: روستاهای که کمتر مورد توجه هستند توسط دفاتر ائمه جمعه، به همراه مبلغینی که به این مناطق اعزام شده اند شناسایی شدند و این اقلام طی روز جاری برای کاهش آلام مردم در ماه مبارک رمضان به مناطق مورد نظر ارسال می شود.
رئیسی گفت: در استان لرستان نیز کارهای خوبی از طرف دفتر آیت الله فاضل لنکرانی انجام شده است و به نیت پنج تن آل عبا تصمیم گرفته شد پنج مدرسه در شهرستان پلدختر توسط وی ساخته شود تا قدری از مشکلات آموزشی این منطقه برطرف شود که کلنگ ساخت این مدارس بزودی به زمین زده خواهد شد.
وی با اشاره به فعالیت های تبلیغی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در مناطق سیل زده نیز تاکید کرد: تعداد محدودی از طلاب این مرکز که در زمینه مذاهب اسلامی متخصص هستند برای فعالیت های تبلیغی و همچنین کمک برای توزیع این کمک ها و اقلام مورد نیاز سیل زده ها اعزام می شوند.
7405/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اهل بیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سیل گوجه فرنگی مدرسه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار قاچاق در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️، سرهنگ حسین عجم  گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان میامی حین گشت زنی هدفمند در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت مزدا مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.
وی به بازید بار خودرو و کشف ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق اشاره کرد و گفت: تمامی سیگار‌ها ساخت کشور آمریکا بود که کارشناسان ارزش آن را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ عجم از توقیف خودرو و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد و افزود: پرونده تشکیل و همراه متهمان به مراجع قانونی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند