Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@02:39:39 GMT

تولید سواری عقب ماند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۰۷۹۱

بررسی جدیدترین آمار تولید خودرو نشان می‌دهد که در فروردین ماه امسال تولید انواع خودروهای سواری ۴۷.۱ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، طبق آمار اعلام شده از سوی انجمن خودروسازان ایران، در فروردین ماه سال جاری تولید انواع سواری از ۷۶ هزار و ۸۰۷ دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به ۴۰ هزار و ۶۰۲ دستگاه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروردین ماه امسال تولید انواع سواری در شرکت‌های کرمان موتور، خودروسازی مدیران، خودروسازان بم،کارمانیا و صنعت خودرو آذربایجان (AZVICO) همگی کاهش تولید ۱۰۰ درصدی داشته‌اند.

براین اساس در فروردین ماه سال ۱۳۹۷، کرمان‌موتور ۲۸۵۳ دستگاه، خودروسازی مدیران ۳۶۸۰ دستگاه، خودروسازان بم هفت دستگاه، کارمانیا ۱۰۹ دستگاه و صنعت خودرو آذربایجان (AZVICO)، 619 دستگاه تولید داشته‌اند که این رقم‌ها در فروردین ماه امسال در همه این شرکت‌ها به صفر رسیده و کاهش ۱۰۰ درصدی تولید را رقم زده است.

پس از آن‌ها، گروه خودروسازی بهمن بیشترین کاهش تولید را در فروردین ماه امسال نسبت به فروردین ماه سال ۹۷ داشته است. این شرکت با تولید ۱۶۳ دستگاه خودروی سواری در فروردین سال جاری در مقابل ۵۶۱ دستگاه خودروی تولید شده در مدت مشابه سال ۹۷، کاهش ۷۰.۹ درصدی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

همچنین در دو خودروسازی بزرگ کشور نیز در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش تولید دیده می‌شود. گروه خودروسازی سایپا با تولید ۱۹ هزار و۸۴ دستگاه در فروردین ماه کاهش تولید ۴۶.۱ درصدی داشته است؛ چراکه میزان تولید سواری این شرکت در مدت مشابه سال گذشته، ۳۵ هزار و ۳۸۰ دستگاه بوده است.

بعد از آن تولید خودروهای سواری در گروه صنعتی ایران‌خودرو در فروردین امسال ۲۱ هزار و ۳۲۹ دستگاه بوده که نسبت به ۳۳ هزار و ۵۹۸ دستگاه تولید شده در مدت مشابه سال گذشته، ۳۶.۵ درصد کاهش داشته است.

همچنین شرکت سازه‌های خودرو دیار و ریگان‌خودرو نیز با وجود این که در فروردین ماه سال گذشته هیچ تولید خودرو سواری نداشته‌اند؛ اما در فروردین ماه سال جاری به ترتیب ۸ دستگاه و ۱۸ دستگاه تولید کرده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تولید سواری خودروسازان خودروهای سواری سازمان سیا بازار تبریز باقر نمازی اینستکس عراقچی طرح ترافیک ۹۸ افغانستانی ها در ایران کفاره روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی خودروی سواری رانا در محور آلیکوه به سمت کاج باعث مصدومیت ۵ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۵ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی برای تکمیل درمان به بیمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • استارت سرد خودروسازی
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است