Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران طی نامه‌ای اعلام کرد: شورای عالی امنیت ملی نگهداری از ذخائر اورانیوم غنی شده و ذخائر آب سنگین و اقدامات مربوط به مدرن سازی رآکتور آب سنگین اراک را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران طی نامه ای از شورای عالی امنیت ملی ایران خواستار اقدام سریع، و انقلابی خود را حول نگهداری ذخائر اورانیوم غنی شده و ذخائر آب سنگین و اقدامات مربوط به مدرن سازی رآکتور آب سنگین اراک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن نامه به شرح زیر است:   شورای عالی امنیت ملی ایران
باعرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رحمت الهی؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران حمایت خود از این موضع انقلابی شما در قبال برجام و تعهدات بین‌المللی (هرچند این اقدام باید بسیار زودتر انجام میشد) که موجب امیدواری ملت انقلابی ایران از این اقدام گشته را اعلام میکند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در برهه‌های مختلف نظر خودشان را در این مورد در قالب جملاتی چون: «حالا گفته میشود که برجام را میخواهیم با این سه کشور اروپایی ادامه بدهیم؛ من به این سه کشور هم اعتماد ندارم. من میگویم به این‌ها هم اعتماد نکنید» و «آن‌ها دائماً به ایران نیز توصیه می‌کنند که در برجام بماند، ولی خودشان عملاً از برجام خارج شده‌اند، زیرا تحریم‌های جدیدی را ضد ایران وضع کردند.» و «اروپایی‌ها در قضیه‌ی برجام نیز از پشت خنجر زدند.» بیان فرمودند: و ملت شریف و روزه‌دار ایران هم با راهپیمایی روز ۲۰اردیبهشت ماه این حمایت خود را از عکس العمل انقلابی شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام کردند.
امید است این شورا طبق مصوبه خود در موعد مقرر اقدام سریع، سریح، قاطعانه و انقلابی خود را حول نگهداری ذخائر اورانیوم غنی شده و ذخائر آب سنگین و اقدامات مربوط به مدرن سازی رآکتور آب سنگین اراک را در دستور کار قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدرن سازی رآکتور آب سنگین اراک نامه بسیج دانشجویی به شورای عالی ذخائر آب سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به گفته آقای پورعباس: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، فعلا تغییری نکرده و تا زمان انتشار دفترچه کنکور سراسری در نیمه دوم مرداد ماه، فرصت باقی است. با این وجود دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی معتقد است به دلیل فراهم نشدن زیرساخت‌ها، اجرای قانون باید مورد بازنگری قرار گیرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان /لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید،همین «طرح نور» کافی است /نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود