Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@03:05:53 GMT

برنامه جهانی غذا 10هزار بسته غذایی در خوزستان توزیع می کند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۱۵۴۳

برنامه جهانی غذا 10هزار بسته غذایی در خوزستان توزیع می کند

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی روز شنبه با اشاره به بازدید نماینده دفتر برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد از مناطق سیل زده خوزستان در روزهای جمعه و شنبه افزود: با توجه به برآورد انجام شده در مناطق سیل زده حمیدیه و دشت آزادگان از سوی این تیم و جمع آوری کمک های لازم از کشورهای اهداکننده، بودجه لازم برای تهیه 10 هزار بسته غذایی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این بسته های غذایی با هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خریداری و در حال بسته بندی است؛ این بسته ها در روزهای آینده برای توزیع در اردوگاه های اسکان اضطراری، تحویل هلال احمر خوزستان می شود.
به گزارش ایرنا، در سال 1961 سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (FAO) و مجمع عمومی سازمان ملل متحد قطع نامه مشترکی برای تاسیس برنامه جهانی غذا تصویب شد که در سال 1962 همزمان با وقوع زلزله بونین زهرا در ایران، توفان مهیب تایلند، کشور تازه استقلال یافته الجزایر پذیرای پنج میلیون پناهجو شد که نیاز فوری به کمک غذایی داشتند تهیه و توزیع آن به برنامه جهانی غذا محول شد.
مقر اصلی این سازمان از زمان تاسیس آن در سال 1963 در شهر رم ایتالیا واقع است که با گرسنگی در کشورهای توسعه نیافته و کم درآمد، قربانیان بلایای طبیعی، پناهجویان ، آوارگان و گرسنگان مبارزه می کند.
برنامه جهانی غذا هر ساله به طور میانگین به 80 میلیون نفر در 80 کشور جهان امدادرسانی غذایی انجام می دهد.
7158/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تایلند جمعیت هلال احمر درآمد کشاورزی مجمع عمومی سازمان ملل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر