Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افتتاح ترمینال سلام، راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری، برقراری پروازهای داخلی و استقرار نظام لجستیک را چهار هدف این مجموعه در سال جاری دانست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی رستمی، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اهداف و اولویت‌های این مجموعه در سال جاری گفت: آغاز به کار منطقه آزاد تجاری، افتتاح ترمینال سلام، برقراری پروازهای داخلی و استقرار نظام لجستیک چهار هدف عمده شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در سال جاری به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر بتوانیم این چهار هدف را در سال جاری محقق کنیم، از اهداف برنامه‌ریزی شده برای این مجموعه جلوتر خواهیم بود.

گفتنی است ترمینال سلام، در آخرین مراحل احداث قرار دارد و در صورتی که پیمانکار به تعهدات خود عمل کند، به زودی افتتاح خواهد شد.

همچنین برای برقراری پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) و ایجاد کانکشن بین پروازهای داخلی و خارجی شرکت‌های ایرانی در این فرودگاه، پس از افتتاح ترمینال سلام برنامه‌ریزی شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه امام منطقه آزاد تجاری علی رستمی ترمینال سلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 750600

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان (۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه