Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:02:51 GMT

خبر بد برای ایکاردی؛ کونته هم او را نمی‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۲۰۳۲

خبر بد برای ایکاردی؛ کونته هم او را نمی‌خواهد

به نظر می رسد مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر، فاصله ای تا جدایی از این باشگاه ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، اینتر میلان به طور رسمی برای عقد قرارداد با آنتونیو کونته با او تماس برقرار کرده و به نظر می رسد همه چیز در این باشگاه طبق نظر این سرمربی ایتالیایی برنامه ریزی می شود.

 

در چند هفته گذشته بسیاری از باشگاه ها از جمله میلان، یوونتوس، رم و اینتر علاقمند به جذب کونته بوده اند و اخبار حاکی از آن است که نراتزوزی شانس بیشتری برای جذب او دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

توتو اسپورت مدعی شد اینتر پیشنهاد قراردادی سه ساله را به کونته ارائه کرده است و در صورت حضور او، تغییرات کلیدی در اینتر ایجاد خواهد شد و به نظر می رسد مائورو ایکاردی بخشی از برنامه های باشگاه نیست و وی باید در تابستان امسال از جمع بازیکنان نراتزوری جدا شود. به نظر می رسد ادین ژکو و روملو لوکاکو گزینه های مورد علاقه کونته برای تقویت ترکیب اینتر هستند.

 

نظم رختکن مولفه ای مهم برای سرمربی ایتالیایی است. کونته از حواشی فراوان و آنچه در ماه های اخیر در مورد ایکاردی اتفاق افتاده آگاهی کامل داشته و علاقه ای به حساب باز کردن روی او برای فصل بعد ندارد. به محض این که اینتر سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب کند، مذاکرات با کونته سرعت بیشتری خواهد گرفت و احتمال زیادی در مورد حضور او در اینتر وجود دارد.

اینتر میلان مائورو ایکاردی چلسی آنتونیو کونته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان مائورو ایکاردی چلسی آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آرماند لورینته به اینتر (ساسولو 1-0 اینتر)

گل آرماند لورینته به اینتر (ساسولو 1-0 اینتر)

دیگر خبرها