Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «ارتش آزادی بخش بلوچستان» مسئولیت حمله به هتلی ۵ ستاره در بندر گوادر پاکستان را بر عهده گرفت.

در همین ارتباط، سخنگوی گروه موسوم «ارتش آزادی بخش بلوچستان» با ارسال ایمیلی به خبرگزاری‌ها حمله عصر امروز را از سوی اعضا این گروه جدایی طلب عنوان کرده است.

چند ساعت پیش از این، منابع رسانه‌ای از حمله مسلحانه به هتلی معروف در بندر گوادر خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد مهاجمان ۳ یا ۴ نفر اعلام شده است.

هنوز تعداد دقیق کشته یا زخمی‌شدگان مشخص نیست اما یک مقام امنیتی گفت که مهاجمان به سمت نگهبان هتل تیراندازی و او را کشته‌اند. این مقام همچنین گفت که «چند نفر» به صورت سطحی زخمی شده‌اند.

گفته پلیس و نیروهای امنیتی در مکان حادثه حضور داشته و هتل مذکور را به محاصره کامل خود در آورده اند، هرچند پلیس اعلام کرده که تاکنون صدای ۱۰ انفجار از این مکان شنیده شده است.

تا کنون اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده است.

سه هفته پیش نیز حمله یک گروه جدایی طلب در بلوچستان پاکستان ۱۴ کشته بر جای گذاشت.

کد خبر 4614214

منبع: مهر

کلیدواژه: پاکستان عملیات تروریستی بندر گوادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه «واگنر» را بازسازی کرد تا از تکرار شورش آن جلوگیری کند

هفت ماه پس از کشته شدن یوگنی پریگوژین، رئیس گروه خصوصی واگنر که سرکردگی شورش علیه دولت روسیه را برعهده داشت، مسکو شروع به کنترل کردن کامل این گروه کرد. 

براساس گزارش الشرق الاوسط، وب سایت خبری پولیتیکو به نقل از دو مقام آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود، نوشت که دولت روسیه با اضافه کردن هزاران جنگجوی سابق خود با دیگر اعضای وفادار به دولت این کشور، ساختار این گروه را بازسازی کرده و همه آنها را به ۴ گروه رزمی تقسیم کرده است.

به گفته این مقامات آمریکایی، یکی از این گروه‌ها متحد با گارد ملی روسیه و قبلاً به اوکراین رفته است، در حالی که دو گروه دیگر زیر نظر وزارت دفاع و سرویس‌های اطلاعاتی در مسکو فعالیت می‌کنند.

این دو مقام گفتند که گروه چهارم، معروف به لژیون آفریقا و متحد یک گروه موجود به نام ردوت، همچنان برای کنترل بقیه عناصر واگنر سابق در برخی از پایتخت‌های آفریقا کار می‌کند. اطلاعات زیادی در مورد ترکیب این جناح‌های جدید، از جمله تعداد اعضای آنها که در اصل به «واگنر» تعلق دارند، در دست نیست.

همچنین مشخص نیست که پسر پریگوژین که در ابتدا هزاران مزدور واگنر را پس از مرگ پدرش کنترل می‌کرد، هنوز تا چه حد اختیار کارها در دستش است که به اهداف پدرش وفادار می‌مانند. پریگوژین در آگوست گذشته بر اثر سقوط هواپیمایش کشته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • روسیه «واگنر» را بازسازی کرد تا از تکرار شورش آن جلوگیری کند
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان