Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که علیپور خسته است.

طرفداری-مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس در مورد تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل ماشین سازی گفت:

من از این مساوی ناراحتم. هواداران زیادی برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمده بودند اما پرسپولیس بازی جذابی را به نمایش نگذاشت. گل زودهنگام ماشین‌سازی هم باعث شد این بازی گره بخورد و اکنون سرنوشت قهرمانی به روز آخر کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی افزود:

تیم پارس جنوبی هم تیم سخت‌کوشی است. من تارتار را می‌شناسم او مربی با شخصیتی است و مقابل پرسپولیس مردانه بازی می‌کند. با این حال دوست داشتم پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه آزادی دور قهرمانی و افتخار می‌زدند. اما این اتفاق نیفتاد و قهرمانی پرسپولیس یک هفته به تعویق افتاد.

فنونی‌زاده با اشاره به خستگی علیپور مهاجم پرسپولیس گفت:

او فوق‌العاده خسته است. شاید اگر بازی‌ها این همه فشرده نبود برانکو در  ۲-۳ بازی به او استراحت می‌داد اما چاره‌ای نبود و پرسپولیس باید از علیپور استفاده کند. هرچند اگر امکان داشت که علیپور در یکی دو بازی استراحت می‌کرد شرایطش بهتر می‌شد.

وی در مورد عملکرد بودیمیر گفت:

در نیمه اول بودیمیر جالب بازی نکرد اما در نیمه دوم بهتر شد. شاید تنها نقطه تاریک بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی از نظر فنی غیبت بشار رسن و سروش رفیعی در ترکیب اصلی بود. نمی‌دانم چرا برانکو از این دو بازیکن بازی‌ساز در ترکیب اصلی استفاده نکرد. شاید آنها مصدوم بوده باشند با این حال شایان مصلح از شرایط مسابقه دور بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی معمولی، ستاره میدان اراک!

به گزارش ورزش سه ایرالکو در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در روز مصدمیت اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی ، علیرضا نقی زاده به عنوان یکی دیگر از باتجربه های خود را در اختیار نداشت.
در شرایطی که به نظر می رسید نقی زاده مصدوم است و شرایط بازی ندارد اما در وقت های اضافه به میدان رفت و گل چهارم تیمش را در وقت های تلف شده به ثمر رساند تا بازی را به پنالتی ببرد.
نقی زاده همچنین  آخرین پنالتی تیمش را هم در ضربات پنالتی با مهارت بالا تبدیل به گل کرد تا نقش اول پیروزی تیمش باشد آن هم در شرایطی که دقایق زیادی در زمین نبود.

نقی زاده که بازیکنی ساکت و در خدمت تیم است پیش تر هم در یکی از بردهای آلومینیوم در اراک مقابل پرسپولیس نیز موفق شده بود دروازه سرخ ها را باز کند.
جالب اینکه  نقی زاده در شروع مسابقه با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش حریف دیدار گرمی داشت چرا که این دو بازیکن در تیم ماشین سازی تبریز همبازی بودند.
البته برخلاف نقی زاده ، کنعانی زادگان که 120 دقیقه در زمین بود روز خوبی نداشت و با وجود اینکه پنالتی اول تیمش را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد اما در خط دفاعی تیم که چهار گل خورد  نتوانست در کنار دیگر اعضای خط دفاع تیمش دو بار پیش افتادن با دو گل برتری را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس