Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@13:59:22 GMT

شهادت مامور نیروی انتظامی در درگیری با قاچاقچان در سمیرم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۴۰۷۲

شهادت مامور نیروی انتظامی در درگیری با قاچاقچان در سمیرم

فرمانده انتظامی استان از به شهادت رسیدن یکی از ماموران جان برکف یگان تکاوری اصفهان در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: بعد ازظهر شنبه ماموران انتظامی شهرستان سمیرم حین گشت زنی و کنترل محورهای خروجی شهر، به یک دستگاه خودرو وانت مزدا مشکوک و آن را متوقف کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این خودرو راه پاکن و همدست یک سواری سمند حامل مواد افیونی است.

 فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: سواری سمند که حامل محموله بود پس از مشاهده ماموران پلیس با سرعت زیادی به سمت جاده‌های فرعی متواری شد.

وی ادامه داد: سر انجام در منطقه "یحیی آباد" قاچاقچیان در محاصره ماموران یگان تکاوری قرار گرفتند که متاسفانه در این درگیری مسلحانه، ستواندوم "مهدی جمشیدی"به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد؛ همچنین دو نفر از ماموران پلیس نیز به صورت سطحی مجروح شدند.

سردار معصوم بیگی به هلاکت دو سوداگر مرگ، دستگیری یک نفر قاچاقچی، کشف دو قبضه سلاح کلاشینکف و توقیف دو خودرو در این عملیات اشاره و خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو سمند، ۲۰۴ کیلوگرم حشیش که از شرق کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردار معصوم بيگي سمیرم شهادت قاچاقچی مامور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا