Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-در آستانه هفته روابط عمومي نشست رابطين روابط عمومي نواحي هفتگانه و معاونت هاي شهرداري منطقه 20 برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا از ري، محمدرضا پارسيان مدير روابط عمومي شهرداري منطقه 20 در اين نشست گفت: روابط عمومي پل ارتباطي است که به عنوان واسطه اثرگذار، درون و بيرون يک سازمان را به هم مرتبط مي‌سازد و در واقع سعي مي‌نمايد در قالب يک تلاش برنامه‌ريزي شده و هوشمندانه سازمان و مخاطبان را در يک کنش و واکنش متقابل به يک نقطه تعاملي‌، تفاهمي و مشارکتي نزديک سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به نقش مهم رابطين روابط عمومي اظهار داشت: رابطين روابط عمومي نواحي هفتگانه و معاونتهاي مديريت شهري منطقه 20 به عنوان بازوان اجرايي روابط عمومي منطقه نقش موثري در اطلاع رساني و انعکاس عملکرد مجموعه دارند.
وي با بيان اينكه رابطين خبري، نقش بسزايي در انتشار اخبار زيرمجموعه ايفا مي‌كنند، خاطرنشان كرد: رابطين منعكس‌كننده اخبار در واحدهاي تابعه هستند كه اگر اين امر به‌درستي انجام شود، بار مسئوليت همكاران ستادي در تهيه اخبار كاهش مي‌يابد و فعاليت‌هاي سازنده ديگري توسط همكاران ستادي در مجموعه شكل خواهد گرفت.
پارسيان بر توليد اخبار باكيفيت در روابط عمومي تأكيد كرد و گفت: برگزاري نشست‌هاي مستمر خبري رابطين روابط عمومي، تأثير بسزايي در بالا بردن اخبار توليدي داشته است.
مدير روابط عمومي شهرداري منطقه 20 ارائه تصوير شفاف و حقيقي از عملکرد مديريت شهري شهرداري منطقه 20 و رصد مطالبات شهروندان و پاسخگويي به موقع و دقيق به اين انتظارات را از مهمترين وظايف روابط  عمومي برشمرد.
گفتني است؛ در ادامه اين نشست کارگاه تخصصي روابط عمومي با حضور دکتر حميد شکري خانقاه استاد روابط عمومي و نويسنده کتاب برنامه ريزي راهبردي ارتباطي در روابط عمومي با موضوع مديريت استراتژيک در روابط عمومي برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نخستين نشست رابطين روابط عمومي شهرداري منطقه 20 برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون کبدی، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی انتخاب شد.
رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

پیش از رشیدی عباس فرهمندمهر به مدت ۶ سال دبیری این فدراسیون را برعهده داشت.

کد خبر 6086502

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲