Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران،  روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در نخستین اطلاعیه خود، از عموم اندیشمندان، فرهیختگان، محققان، علماء و روحانیت، جمعیتها و احزاب و همه وفاداران به راه و اندیشه حضرت امام(س) درخواست ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده کرده است.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این عصر را باید «عصر امام‌ خمینی» نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری

سی امین سالگرد   ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب  اسلامی امسال در حالی فرا می رسد که امت امام در پایان ایام سراسر معنوی لیالی پرفیض قدر و ماه مبارک رمضان و حضور در راهپیمایی پر شکوه و دشمن شکن روز قدس عزتمندانه برعلیه هرگونه استبداد، استثمار و زیاده خواهی و تجاوزگری استکبار جهانی فریاد سر داده و بیش از همیشه با تهدیدات مثلث شوم شیطان بزرگ، صهیونیسم و ارتجاع منطقه ای مواجه است.لذا از عموم مردم شریف ایران و صاحب نظران درخواست می شود نظرات و پیشنهادات فرهنگی، تبلیغی و اجرایی خود را برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم ویژه حرم مطهر و نیز برگزاری مراسم استان ها و شهرستان ها که به دلیل شرایط ماه مبارک رمضان موفق به حضور در حرم مطهر نمی باشند به ستاد مرکزی بزرگداشت ارسال فرمایند.

روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

آدرس: تهران، بزرگراه خلیج فارس، آستان مقدس حضرت امام خمینی(س)، ساختمان اداری، طبقه دوم

معاونت اجرایی:  16و02155235613  ‌  ‌ نمابر‌: 02154680233

کمیته روابط عمومی: 02166481030     نمابر: 02166497192

معاونت فرهنگی:   5 و02155227674

پایگاه اطلاع‌رسانی:    www.jamaran.ir

پسـت الکترونیک:      news@jamaran.ir

پرتال‌‌‌‌‌امام‌خمینی ‌‌:   www.imam-k‌homeini.ir

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی انقلاب حرم مطهر حضرت امام خمینی روابط عمومی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy،فرآورده های گیاهی سیلی بین Silibin،فرآورده گیاهی SATONiNE،فرآورده های perfecto و Vitomixو فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.
در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)،فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu،شربت گیاهی تری تراپیست(مدبرغدیر)و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می شوند.
روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.
در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز