Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در انتهاي نامه ذکر شده است: اميدواريم مسئولين بانک هر چه زودتر پاسخ رسمي نامه موسسه را تهيه و ارسال نمايند. اعلام مي داريم در صورت خودداري بانک از تصحيح اشتباه خود داري بانک از تصحيح اشتباه خود، موضوع را از طريق مراجع قانوني و قضايي پيگيري خواهيم کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، اين سايت در مورخه 18 ارديبهشت 1397 اقدام به تهيه و انتشار مطلبي تحت عنوان يک مؤسسه خيريه بيش از 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6ميليون دلار 4200توماني و 2.2ميليون يورو دولتي دريافت کرده است/ اين خيريه متعلق به کيست؟ نمود. در آن مطلب اشاره شد که نام اين خيريه در فهرست ارزبگيران دولتي مشاهده مي شود. در انتهاي مطلب نيز اطلاعيه مورخه 18 ارديبهشت 1398 اين خيريه آمده بود که در آن اطلاعيه ذکر شده بود که اين خيريه طي 10 سال گذشته هيچ گونه ارزي از بانک مرکزي و ساير بانک هاي دولتي دريافت نکرده است و اصولا موسسه سال هاست که کارت بازرگاني ندارد و بنابراين نمي توانسته اقدام به ثبت سفارش و دريافت ارز نمايد.
دوباره موسسه خيريه مکتب اميرالمومنين (ع) در مورخه 21 ارديبهشت 1398 اطلاعيه ديگري را صادر نموده است. در اين اطلاعيه، به متن نامه ارسالي براي بانک مرکزي اشاره شده است. در متن آن نامه ذکر شده است:
ضمن تشکر و قدرداني از اقدام شايسته بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در انتشار فهرست اسامي دريافت کنندگان ارز 4200 تومانب براي شفاف سازي و پيگيري وصول حقوق عامه مردم، به استحضار مي رساند در رديف هاي 1141 الي 1250 اين فهرست، نام موسسه خيريه تعليماتي، تحقيقاتي، علمي و ديني مکتب اميرالمومنين (ع) به عنوان دريافت کننده ارز 4200 توماني در سال 1397 اعلام شده است. در حالي که اين موسسه نه تنها از زمان اعلام سياست هاي جديد ارزي در سال 1397، بلکه طي ده سال گذشته هيچ ارزي از بانک مرکزي و ساير بانک هاي دولتي دريافت نکرده است. اصولا موسسه سال هاست که کارت بازرگاني ندارد و بنابراين نمي توانسته اقدام به ثبت سفارش و دريافت ارز نمايد.
لذا خواهشمند است دستور فرماييد ضمن اصلاح فهرست اسامي دريافت کنندگان ارز، اطلاعيه اي نيز مبني بر اشتباه در اعلام نام اين موسسه در زمره دريافت کنندگان ارز 4200 توماني صادر و مفاد آن به اطلاع عموم رسانده شود. پيشاپيش از بذل توجه و پيگيري جنابعالي تشکر مي تماييم.
در ادامه اين اطلاعيه آمده است: اين نامه به شماره الف/7-353 در تاريخ 18 ارديبهشت 1398 در دبيرخانه بانک مرکزي ثبت شده است.
به گزارش تابناک ، در انتهاي نامه ذکر شده است: اميدواريم مسئولين بانک هر چه زودتر پاسخ رسمي نامه موسسه را تهيه و ارسال نمايند. اعلام مي داريم در صورت خودداري بانک از تصحيح اشتباه خود داري بانک از تصحيح اشتباه خود، موضوع را از طريق مراجع قانوني و قضايي پيگيري خواهيم کرد.
تصوير اين اطلاعيه موسسه خيريه را در زير مشاهده مي کنيد:

-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم

اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

این اثر به دنبال برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا با دانشجویان آزادی خواه رخ داده است.

این نماهنگ به نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکا اشاره دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • عکس | اطلاعیه جدید سامانه تجارت
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)