Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@22:14:32 GMT

عرضه میوه و تره بار نیازمند نظارت بیشتر است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۵۳۰۶

عرضه میوه و تره بار نیازمند نظارت بیشتر است

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، اصغر جهانگیری در بازدید و نظارت بر قیمت عرضه میوه و تره بار در میدان میوه و تره بار بندرعباس، گفت: متولیان امر نظارت و کنترل بازار میوه و تره بار استان باید علاوه بر کنترل قیمت ها، بر اقلام ضروری این بازار نیز نظارت داشته باشد.

وی اضافه کرد: باید نظارت بر اقلام مورد نیاز بازار میوه و تره بار به گونه ای باشد که شاهد کمبود و یا نایاب شدن محصولی در بازار نباشیم و این بر عهده متولیان امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری بر نیاز به وجود ساز و کار منطقی برای تعیین قیمت میوه و تره بار در استان تاکید کرد و گفت: نباید قیمت میوه و تره بار دست خوش طمع افراد سودجو شود و باید ساز و کار مناسبی برای قیمت گذاری محصولات کشاورزی تعریف شود.

مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان اضافه کرد: کوتاه سازی دست دلالان و سودجویان و نظارت و کنترل بیشتر بر بازار میوه و تره بار استان امری ضروری است که باید انجام شود.

وی تاکید کرد: مردم از بازار افسار گسیخته میوه و تره بار شکایت دارند که باید این روند موجود مهار و کنترل شود تا بتوان رضایت مردم در این عرصه را کسب کرد.

جهانگیری تصریح کرد: قیمت منطقی با نظارت قابل قبول می باشد اما افزایش چند برابری یک محصول به بهانه های مختلف غیر قابل قبول است.

وی خاطر نشان کرد: به منظور ساماندهی و نظارت بیشتر بر بازار میوه و تره بار استان از این پس اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان ورود و با متخلفین این عرصه برخورد خواهد کرد.

گفتنی است؛ طرح نظارت مستقیم اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان با همکاری روابط عمومی استانداری، فرمانداری بندرعباس و جمعی از متولیان امر امروز صبح آغاز شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی قیمت گذاری محصولات کشاورزی میوه و تره بار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748253

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!