Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۵۸ هزار تومان و هر انس طلا در بازار جهانی با قیمت ۱۲۸۵ دلار در یکشنبه (۲۲ اردیبهشت) مبادله می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، هر گرم طلای 18 عیار با قیمت 458 هزار تومان و هر انس طلا در بازار جهانی با قیمت 1285 دلار در یکشنبه (22 اردیبهشت) مبادله می شود. در این روز سکه بهار آزادی طرح جدید با قیمت 5 میلیون و 35 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 4 میلیون و 930 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با قیمت 2 میلیون و 865 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با قیمت یک میلیون و 865 هزار تومان و سکه یک گرمی با قیمت یک میلیون و 15 هزار تومان ارزشگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که (شنبه 21 اردیبهشت) هر گرم طلای 18 عیار 473 هزار و 936 تومان ارزشگذاری شده و قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی 1285 دلار بود. در این روز در بازار سکه نیز سکه بهار آزادی طرح جدید با قیمت 5 میلیون و 185 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 5 میلیون تومان، نیم سکه بهار آزادی با قیمت 2 میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با قیمت یک میلیون و 900 هزار تومان و سکه گرمی با قیمت یک میلیون و 15 هزار تومان مبادله می شد.

 

بنابراین گزارش، امروز (یکشنبه 22 اردیبهشت) صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۸۰۰  خریداری می‌کنند. یورو در این روز در این صرافی ها با قیمت 16 و 800 تومان خریداری می شود و با قیمت 16 هزار و 900 تومان به فروش می رود. در بازار آزاد دلار، یورو، پوند، درهم، لیر، یوان چین، دلار کاناداف دلار استرالیا و کرون سوئد به ترتیب با قیمت های 14960 تومان، 17050 تومان، 19850 تومان، 4120 تومان، 2540 تومان، 2300 تومان، 11600 تومان، 10890 تومان و 1606 تومان مبادله می شود.

 

روز گذشته (21 اردیبهشت) صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را ۱۵ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌ بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۱۵۰  خریداری می کردند. یورو نیز در این روز در صرافی بانک ها با قیمت 17 هزار و 100 تومان خریداری می شد و با قیمت 17 هزار و 200 تومان به فروش می رفت. این در حالی بود که در بازار آزاد دلار به قیمت 15 هزار و 570 تومان، یورو با قیمت 17 هزار و 540 تومانف پوند با قیمت 20 هزار و 300 تومان، درهم با قیمت 4 هزار و 240 تومان، لیر با قیمت 2 هزار و 515 تومان، یوان چین با قیمت 2 هزار و 300 تومان، دلار کانادا با قیمت 11 هزار و 600 تومان، دلار اسرالیا با قیمت 10 هزار و 890 تومان و کرون سوئد با قیمت هزار و 606 تومان مبادله می شد.

 

این گزارش می افزاید: بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز (22 اردیبهشت) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ همه ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند. بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین روز جاری هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۵۹۵ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۱۷۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۵۰۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۷۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۱۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۲۰ ریال، روپیه هند ۶۰۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۹۵۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۹ هزار و ۷۰۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۲۵۵ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۵۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۳۰۱ ریال قیمت خورد.

 

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۱۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزارو ۹۶۷ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۲ ریال، روبل روسیه ۶۴۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۴۰۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۲۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۵۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۳ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۳۴۲ ریال تعیین شد.

 

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۱۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۸۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۵۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۱۳۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۹۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۷۵۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۵۴ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۳۱۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۳۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۹۹۶ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۴۷۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان برجام نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه راهپیمایی مسجد قرآن کریم روزنامه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها

قیمت جهانی طلا در روز جمعه (۲۶ آوریل) کاهش یافت و با توجه به تمرکز سرمایه‌گذاران به داده‌های کلیدی تورم ایالات‌متحده برای نشانه‌هایی در مسیر نرخ بهره فدرال رزرو، برای کاهش هفتگی تعیین شد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۱۵ سنت رسید. قیمت‌ها تقریباً ۱۰۰ دلار آمریکا نسبت به بالاترین رکورد تاریخ ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت در ۱۲ آوریل کاهش یافته است که ناشی از آشفتگی ژئوپلیتیکی است. هر اونس طلای آمریکا بدون تغییر به ۲۳۴۳ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت شمش در هفته ۲.۵ درصد کاهش یافته است.

اقتصاد ایالات‌متحده در سه ماهه اول با کمترین سرعت خود در نزدیک به دو سال اخیر رشد کرد اما افزایش تورم انتظارات فدرال رزرو را برای کاهش نرخ بهره قبل از سپتامبر تقویت کرد. اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو حاکی از آن است که بانک مرکزی عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارد. نرخ‌های بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

داده‌ها نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌کنگ در ماه مارس ۴۰ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت. جی پی مورگان اظهار کرد که هدف اوج طلا ۲۶۰۰ دلار آمریکاست. شرکت نیومونت از برآوردهای وال‌استریت برای سود سه ماهه اول پیشی گرفت زیرا بزرگترین معدن طلای جهان از تولید قوی، قیمت‌های بالاتر و هزینه های عملیاتی پایین‌تر بهره‌مند شد.

طبق گزارش رویترز، بانک مرکزی ژاپن قرار است پیش‌بینی کند که تورم در سال‌های آینده نزدیک به هدف دو درصدی خود باقی خواهد ماند و آمادگی خود را برای افزایش نرخ‌ها از نزدیک به صفر نشان می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۴۰ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۹۱۹ دلار و ۹۰ سنت رسید، در حالی که پالادیوم با ۱.۱ درصد افزایش به ۹۸۴ دلار و ۷۳ سنت رسید.

دیگر خبرها

  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات