Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - بر اساس گزارش‌های منتشر شده آنتونیو کونته تمایلی به همکاری با مائورو ایکاردی در اینتر ندارد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» خبر داد مائورو ایکاردی جرو برنامه‌های آنتونیو کونته در رقابت‌های فصل آینده نخواهد بود، مربی‌ای که گفته می‌شود با سران باشگاه اینتر به توافق نهایی رسیده و از تابستان پیش‌رو به طور رسمی هدایت نراتزوری را برعهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش کونته از اتفاقاتی که این فصل در اینتر افتاده که مربوط به ماجرای گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از ایکاردی و بازی نکردن وی به مدت 50 روز برای اینتر، اطلاعات کافی دارد و به همین خاطر ترجیح داده تا ماجراجویی خود در اینتر را بدون این مهاجم آرژانتینی آغاز کند.

«کوریره دلو اسپورت»همچنین خبر داد کونته البته به فکر جایگزین ایکاردی هم هست و در این راستا چشم به جذب ادین ژکو از رم یا روملو لوکاکو از منچستریونایتد دارد و پائولو دیبالا هم گزینه دیگری برای او به شمار می‌رود.

درخواسته کونته از مدیران اینتر برای جذب لوکاکو

روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» هم مدعی شد آنتونیو کونته چشم به جذب یک بازیکن از تیم سابق خود یعنی چلسی دارد که آن داویده زاپاکوستا است. کونته این مدافع ایتالیایی را در زمان حضورش در چلسی، از تورینو به این تیم لندنی آورده بود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط چلسی مائورو ایکاردی آنتونیو کونته اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی مائورو ایکاردی آنتونیو کونته اینترمیلان چلسی مائورو ایکاردی آنتونیو کونته اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد