Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:26:32 GMT

12 برند محرز قاچاق در البرز جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۶۶۸۵

12 برند محرز قاچاق در البرز جمع آوری شد

کرج - ایرنا - مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از جمع آوری 12 برند محرز قاچاق طی ماه جاری در این استان خبرداد.

علی اکبر مختاری روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: این برندها در قالب یک طرح پایشی در استان البرز شناسایی شدند که طبق بخشنامه برخی وارد کنندگان پوشاک و برند های خارجی از شهریور سال 95 ملزم به دریافت گواهی فعالیت نمایندگی شرکت های خارجی از وزارت صنعت ،معدن و تجارت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد : از اسفند 95 نیز هرگونه ثبت سفارش این برندها منوط به داشتن گواهی فعالیت نمایندگی بوده که از خرداد 96 ترخیص این گونه پوشاک های برند منوط به اخذ و نصب شناسنامه کالا شده بوده است.
مختاری افزود: اکنون مهلت قانونی دراین زمینه به اتمام رسیده و این گونه برندها مشمول کالای قاچاق هستند.
وی گفت: طبق بررسی ها حدود 30 واحد تجاری در زمینه کالای محرز قاچاق در استان البرزشناسایی شده اند که باید کالای ایرانی جایگزین اجناس خارجی کنند.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جمع آوري برند قاچاق البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچیان انواع کالا در یک باربری خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۱ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق انواع کالا از جمله بادام هندی، مغز فندق و کشمش خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال، انواع اسپری و داروی خارجی به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال، قهوه به ارزش ۳۶۵ میلیون ریال و انواع سیگار الکترونیکی ، مایع قلیان و پیپ خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت سه میلیارد  ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک باربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان