Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: خیلی به کسب سهمیه المپیک نزدیک هستیم، اما نمی‌خواهم قول بدهم، چون باعث ایجاد فشار و استرس بر روی ورزشکار و مربی می‌شود. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

زهرا اینچه‌درگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص حضورش در اردوی آموزشی مدیران زن در حوزه ژیمناستیک که توسط فدراسیون جهانی این رشته در روسیه برگزار شد، اظهار داشت: فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای این کلاس دو روزه 20 مدیر برتر زن را انخاب کرد تا آنها به همراه بانوانی که دارای سمت‌های بین‌المللی در این رشته هستند، در این کلاس دو روزه حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره آموزشی با هدف محقق کردن سهم 30 درصدی زنان در پست‌های بین‌المللی برگزار و آموزش‌های لازم در آن توسط مدرس کلاس داده شد.

وی در پاسخ به این سوال که ملاک انتخاب این بانوان از جمله خودش برای حضور در این دوره آموزشی چه بود؟ گفت: فدراسیون جهانی کارنامه و گزارش افراد و فدراسیون‌های مختلف را در اختیار دارد و بر اساس آن اقدام به انتخاب این نفرات برگزیده کرده است. حضور فعال ایران در مجامع بین‌المللی  و مجموعه تلاش‌های فدراسیون در دو سال اخیر از جمله دلایل انتخاب من برای حضور در این کلاس بود. باعث افتخارم بود که به عنوان یک بانوی ایرانی مسلمان و محجبه در این دوره حضور داشتم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره بالا رفتن شانس کسب سهمیه المپیک 2020 توسط سعیدرضا کیخا و اینکه سال گذشته عنوان می‌شد این ژیمناست شانس کمی برای تحقق این هدف دارد، عنوان کرد: من در مجمع انتخاباتی فدراسیون هم گفته بودم که برای کسب سهمیه المپیک 2020 دیر است، اما خوشبختانه عملکرد فدراسیون، کادر مربیان، تیم تخصصی و فنی و همچنین ملی‌پوشان باعث شد که حالا شانس کسب این سهمیه را متصور باشیم. کیخا طول ماه‌های گذشته بسیار با انگیزه بوده و تلاش خودش و سرمربی تیم ملی تمرکز بر روی این هدف بوده است.

اینچه‌درگاهی ادامه داد: رقابت‌های جام جهانی ژیمناستیک در اشتوتگارت آلمان اواخر مهر ماه برگزار می‌شود و نفرات اول تا سوم جواز حضور در المپیک توکیو را کسب می کنند. کیخا در حال حاضر نفر چهارم رنکینگ جهانی در خرک حلقه است و می‌تواند یکی از این سکوها را کسب کند. البته چیزی قطعی نیست، چرا که یک لغزش و سقوط همه چیز را بر هم می‌ریزد. به همین دلیل قول نمی‌توان داد. ما خیلی به کسب سهمیه المپیک نزدیک هستیم، اما نمی‌خواهم قول بدهم، چون باعث ایجاد فشار و استرس بر روی ورزشکار و مربی می‌شود. به هر حال همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا این مسئله مهم محقق شود.

وی در پایان درباره شرایط مالی فدراسیون گفت: همه بدهی‌هایی که داشتیم، 3.5 میلیارد بود که شامل بدهی مالیاتی هم می‌شد. این بدهی‌ها برای دوران من نیست، اما برای تشکیلات فدراسیون است و باید داده شود. سال 98 سال سختی برای فدراسیون‌ها و سایر نهادها و سازمان‌ها است و ما در این شرایط بخشی از این بدهی را همچنان به دوش می‌کشیم. بر همین اساس باید یک تعادل ایجاد کنیم تا در کنار پرداخت بدهی‌ها، امور فدراسیون نیز انجام شود و مشکلی پیش نیاید.

رتبه چهارمی کیخا در رنکینگ فدراسیون جهانی ژیمناستیک

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ژیمناستیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ژیمناستیک ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد

سرمربی سابق تیم ملی ابراز امیدواری کرد که کشتی آزاد با سهمیه کامل به المپیک برود و معتقد است علیرضا سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را در ترکیه دارد. - اخبار ورزشی -

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص شانس علیرضا سرلک کشتی‌گیر لرستانی وزن 57 کیلوگرم برای رسیدن به سهمیه المپیک در مسابقات گزینشی استانبول اظهار داشت: المپیک 2020 مرتضی قیاسی نماینده لرستان در المپیک بود و در المپیک 1996 آتلانتا هم من کشتی گرفتم، الان هم این شانس برای کشتی لرستان هست که با علیرضا سرلک خود را به المپیک برساند. البته که این کشتی‌گیر ابتدا نماینده کشتی ایران است و بعد لرستان.

وی ادامه داد: برای سرلک این فرصت مهیا شده که اگر بتواند سهمیه المپیک را بگیرد، در المپیک هم نماینده تیم ملی باشد. در چند سال گذشته مرتضی قیاسی و علیرضا سرلک خوب ظاهر شدند و این رفته رفته باعث ایجاد تغییر در کشتی لرستان شده و در رده‌های سنی مختلف شاهد حضورکشتی‌گیران استان در اردوهای تیم ملی هستیم.

سرمربی لرستانی تیم ملی جوانان درباره اینکه حضور سرلک در المپیک چقدر می‌تواند در پیشرفت کشتی استان تاثیر داشته باشد؟، تاکید کرد: قطعا اگر سرلک به المپیک راه پیدا کند باعث انگیزه بچه‌ها خواهد شد و فکر می‌کنم راه جدیدی برای کشتی استان باز کند و برای نسل جدید کشتی لرستان خوب باشد.

محمدی درخصوص شانس این کشتی‌گیر برای کسب سهمیه المپیک در آخرین گزینشی المپیک که چند روز آینده در ترکیه برگزار می‌شود، گفت: سرلک قطعا می‌تواند سهمیه بگیرد، هرچند کار در وزن اول سخت است. این یک واقعیت است و همه به آن اذعان دارند، به هرحال یک تعداد کشتی‌گیر خوب که تعدادشان هم کم نیست، هنوز از آسیا سهمیه نگرفته‌اند، کشتی‌گیران سایر قاره‌ها هم در استانبول به آنها اضافه می‌شوند. کار در گزینشی جهانی بسیار سخت است ولی علیرضا این قابلیت را دارد که سهمیه بگیرد و به المپیک راه پیدا کند.

مدیرفنی تیم‌های پایه کشتی آزاد عنوان کرد: در روزهای حساس و حیاتی باقی مانده تا زمان مسابقه، خوب است که با تمهیدات کادرفنی تیم ملی، آرامش سرلوحه کار باشد تا اول اینکه تیم کشتی آزاد ما با سهمیه کامل به المپیک برود و بعد اینکه چه بهتر این سهمیه را یک کشتی‌گیر لرستانی به دست آورد. در این روزها تمرکز و آرامش بهترین چیزی است که سرلک به آن نیاز دارد و می‌تواند او را به هدفش نزدیک‌تر کند. سرلک باید این خودباوری را داشته باشد که از یکی از بهترین فرصت‌های زندگی ورزشی‌اش استفاده کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت