Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:41:04 GMT

حضور باقدرت تیم شهدای رزکان البرز در لیگ دوم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۷۴۵۴

حضور باقدرت تیم شهدای رزکان البرز در لیگ دوم

آرش رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص صعود تیم خود به لیگ دسته دوم کشور، گفت: می‌دانستیم فصلی سخت را در پیش داریم، تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی آغاز کردیم و هر هفته برای هر بازی تلاش فراوانی انجام دادیم، در جمع امتیازات ما را قهرمان لیگ دسته سوم کشور کرد.

وی ادامه داد: قطعاً قهرمانی به همراه صعود به لیگ بالاتر برایمان باارزش‌تر و لذت‌بخش‌تر است، فصل قبل نیز می‌توانستیم به لیگ دو صعود کنیم اما با بدشانسی و یک تفاضل گل کمتر این امر محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تیم شهدای رزکان به تلاش مدیریت باشگاه اشاره کرد و گفت: حمید کریمی برای ما مثل پدری دلسوز است و همه جوره ما را حمایت کرده تا به جایگاه واقعی و چیزی که لیاقتمان بود دست پیدا کنیم، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

رضایی گفت: فوتبال در البرز از اهمیت بالایی برخوردار است، طرفدار زیادی دارد و یکی از اتفاقات در این باشگاه جذب بازیکنان بومی است که نشان می‌دهد فوتبالیست‌های البرزی از پتانسیل بالایی برخوردار هستند.

کد خبر 4614594

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال ورزش البرز حمید کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران

تصاویری از حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران برای تحویل گرفتن پیکر مطهر شهدای گمنام را می‌بینید. این شهدا روز جمعه طی مراسمی در مسجد مقدس جمکران تدفین می‌شوند.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر