Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:39:19 GMT

نمایش ۶۷ نقاشیخط، خوشنویسی و نقاشی از ۵۰ هنرمند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۷۸۸۶

نمایش ۶۷ نقاشیخط، خوشنویسی و نقاشی از ۵۰ هنرمند

نمایشگاه گروهی «ماه نو» با نمایش ۶۷ اثر از ۵۰ هنرمند نقاشیخط، خوشنویسی و نقاشی در گالری ۷۲ مجتمع سرچشمه گشایش یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کتابشهر ایران، سید شهاب الدین شکیبا، مدیر گالری ۷۲، از نمایش ۶۷ اثر هنری از ۵۰ هنرمند نقاشیخط، نقاشی و خوشنویسی خبر داد و گفت: گنجینه آثار هنری کتابشهر ایران شامل بیش از ۲ هزار اثر هنری ارزنده است که ۶۷ اثر از این گنجینه که مزین به آیات قرآنی، احادیث قدسی و اشعار ادبیات ایران زمین است، به مناسبت ماه مبارک رمضان به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه تابلوی «عرش بر زمین افتاد» اثر حسن روح الامین و چند تابلوی نقاشی قهوه خانه‌ای و مینیاتور در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گفته شکیبا، از جمله هنرمندانی که آثارشان در نمایشگاه «ماه نو» به نمایش درآمده است، می‌توان به جلیل رسولی، پگاه قزوینی، میثم سلطانی، محمود زنده‌رودی، حسن روح‌الامین، ابراهیم صاحب‌اختیاری، محمدسعید نقاشیان، مهدی فرخی، ابوالفضل خزاعی، بهادر پگاه، رضا اسدی و … دیده می‌شود.

مدیر گالری ۷۲ از تغییر نام گالری «نگار مکتب خانه»، به گالری «۷۲» خبر داد و گفت: نمایشگاه ماه نو از ۲۲ اردیبهشت تا ۱۸ خرداد همه روزه در گالری ۷۲ به نشانی میدان بهارستان، نرسیده به چهار راه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی پور، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی میزبان علاقمندان آثار هنری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه هنري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روز‌های فرهنگی ایران، به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین از سه شنبه چهار اردیبهشت آغاز بکار کرد و با استقبال مخاطبان بوسنیایی مواجه شد.

نمایش هفته فیلم‌های ایرانی، هفته فیلم‌های پویانماییِ کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و صنایع دستی و اجرای موسیقی از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

در این رویداد که تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد، همچنین پویانمایی‌های «پسر دلفینی»، «لوپِتو» و «مبارک» و فیلم‌های «رمانتیسمِ عماد و طوبی»، «هِناس»، «سارا و آیدا» و «حوض نقاشی» به نمایش در می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو