Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرنده ای با بنای لانه خود در زمین چمن فوتبال دانشگاه آزاد میاندوآب، این زمین چمن را موقتا به تعطیلی کشانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، پرندگان معمولا بهترین مکان را بدون توجه به محیط اطرافشان برای لانه سازی انتخاب می کنند و معمولا بالای درختان محل انتخابی اکثر پرندگان برای لانه سازی است اما گاهی این آشیانه ها در مکان های بسیار عجیبی ساخته می شود که سبب خنده و برخی اوقات نارضایتی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از پرندگان هستند که با همه ظرافتی که در ساخت لانه هایشان به کار می گیرند،  هیچ وقت به مکانی که در حال خانه سازی در آن هستند دقت نمی کنند و مکان های عجیبی را برای لانه سازی بر می گزینند مانند پرنده پرستوی دریایی که لانه خود را روی نقطه پنالتی در زمین چمن فوتبال دانشگاه آزاد میاندوآب بنا کرده و این زمین چمن را موقتا به تعطیلی کشانده است.

در این زمینه رئیس دانشگاه آزاداسلامی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه زمین چمن دانشگاه آزاد از سال گذشته با کمک خیرین شهرستانی تجهیز و آماده بهره برداری شده است، گفت: امسال نیز از حدود دو هفته پیش آماده سازی برای شروع فعالیت تیم های  ورزشی آغاز شده بود که با لانه گذاری یک پرنده پرستوی دریایی در این زمین روبرو شدیم.

رامین رستمی افزود: این پرنده با توجه به فصل زادآوری، دقیقا روی نقطه پنالتی لانه گزینی و تخم گذاری کرده است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال این موضوع با هم فکری اعضای مجموعه، تصمیم به تعطیلی موقت زمین چمن تا تبدیل تخم های این پرنده به جوجه گرفتیم، اظهار کرد:  با توجه به موضوع محیط زیست که در دانشگاه تاکید خاصی بر آن داریم، در این مدت، این پرنده را میهمان خود می دانیم.

گفتنی است هم اکنون محل لانه گذاری این پرنده که از نوع پرستوی دریایی است، با تکه چوبی نشانه گذاری شده تا به آن صدمه ای وارد نشود و تمرینات در این زمین چمن نیز از روزهای آینده بعد از تبدیل شدن تخم ها به جوجه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غصب کردن لانه سنجاب دشتی توسط جغدها + فیلم