Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:38:22 GMT

سلامت دستگاه قضایی اردبیل مورد تائید نهادهای بازرسی است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۸۱۰۸

سلامت دستگاه قضایی اردبیل مورد تائید نهادهای بازرسی است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سلامت و تمکین به قانون در دستگاه قضایی این استان مورد تائید نهادهای بازرسی است. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام محمد علی قاصدی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه روسای کل دادگستری استان اردبیل گفت: گزارش کار یک فرد در مجموعه قضایی خروج پرونده‌های وی است و درست است که در بحث مدیریت قضایی و ساخت و ساز فضای اداری اقداماتی صورت گرفته است  اما در حال حاضر استان از تمامی شاخص‌ها از میانگین کشوری بالاتر است و در برخی شاخص‌ها رتبه ممتاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موضوع در سایه اتاق فکری حاصل شده و تلاش کردیم از تیم مدیریتی مدون استفاده کنیم و بدیهی است که عملکرد در محدوده امکانات بوده و همچنان لازم است اقداماتی برای ارائه خدمات بهینه صورت گیرد.

نگاه دانشگاهیان و مردم به دستگاه قضایی اردبیل تغییر کرده استدستگاه قضائی اردبیل از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی حمایت همه‌جانبه دارداولتیماتوم دستگاه قضایی اردبیل به تورهای غیرمجاز

رئیس کل دادگستری استان با تاکید به تلاش جهت سالم‌سازی دستگاه قضا افزود: بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته، استان از سلامت بسیار خوبی برخوردار است و توانستیم نظم و انضباط مالی و قانونی را فراهم سازیم.

قاصدی تصریح کرد: مجموع اقدامات موجب شده تا مدیریت توانمند و سالمی در دستگاه قضایی شکل بگیرد و خدمت‌رسانی به مردم به مراتب با بهبود کیفی همراه باشد.

وی به حمایت از سرمایه‌گذاری و برخورد با مفاسد اقتصادی اشاره و اظهار کرد: همچنین در برخورد با مفاسد اخلاقی بنا به گزارش نیروهای انتظامی اراذل و اوباش  استان در زندان هستند و یا با آن‌ها برخورد جدی صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: ما احکام مانده در استان نداریم و سریعا احکام اجرا می‌شود و زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی با کاهش محسوس همراه است.

قاصدی با اشاره به صدور حکم برای 100 ها پرونده در استان افزود: نمونه آن در صدور حکم چاه‌های غیرمجاز است  و تلاش کردیم در استان داور منصفی باشیم و در استان مورد حمایت همه جناح ها و حوزه‌ها هستیم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟