Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:49:06 GMT

مردم ایذه بیش از چهار میلیارد ریال صدقه و زکات دادند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۸۹۰۷

مردم ایذه بیش از چهار میلیارد ریال صدقه و زکات دادند

اهواز-ایرنا رئیس کمیته امداد امام خمینی ایذه گفت: مردم این شهرستان در سال گذشته بیش از چهار میلیارد و 665 میلیون ریال صدقه و زکات دادند.

بهنام مومنی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم ایذه در سال 97 سه میلیارد و 841 میلیون ریال صدقه و مبلغ 824 میلیون ریال زکات پرداخت کرده‌اند.
وی افزود: مبلغ صدقه در شهر ایذه از 10 هزار صندوق خانگی و 359 صندوق معابر جمع‌آوری شده است و در سرفصل های عمرانی ، درمانی ، تحصیلی ، اشتغال و کمک موردی به مددجویان تحت حمایت هزینه می‌گردد، تمام این مبلغ در شهر ایذه هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کمیته امداد ایذه از پرداخت 824 میلیون ریال زکات در شهر ایذه در سال 97 خبر داد و تصریح کرد : این میزان زکات شامل زکات فطریه و سادات ، زکات انعام و غلات دامداران و کشاورزان بوده است.
وی بیان کرد : شهروندان ایذه‌ای در سراسر کشور می‌توانند صدقه روزانه خود از طریق شماره گیری کد #0619*8877* پرداخت نمایند.
کمیته امداد امام خمینی ایذه بیش از هشت هزار خانوار تحت پوشش خود دارد که خدمات مختلفی به آنها ارائه می‌کند.

9434/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی صدقه و زکات کمیته امداد ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها

علیرضا انجلاسی گفت: براساس جزء ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود.

وی با بیان اینکه پیش از این مستمری مددجویان توسط سازمان بهزیستی پرداخت می‌شد، درباره مستمری مددجویان گفت: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با افزایش ۳۰ درصدی مستمری خانوارهای یک نفره ماهیانه (۹۹۳۷۲۰)، ۲ نفره (۱۴۱۹۶۰۰)، ۳ نفره (۱۹۷۸۴۴۰)، چهار نفره (۲۵۵۵۲۸۰) و خانواده پنج نفره و بالاتر (۳۱۲۳۱۲۰) تومان دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه