Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@15:54:02 GMT

رئیس جدید هیات اسکواش قم انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۹۳۱۳

رئیس جدید هیات اسکواش قم انتخاب شد

قم - ایرنا - مجمع سالیانه هیات اسکواش قم، روز یکشنبه با حضور رئیس فدراسیون اسکواش در سالن جلسه های اداره کل ورزش و جوانان قم تشکیل جلسه داد و نیره سادات حسینی با 12 رای به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

رئیس جدید هیات اسکواش قم در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اولویت های دوره مدیریتی خود افزود: توجه به استعدادیابی، افزایش تعامل با اداره ها و دانشگاه ها، معرفی و همگانی کردن اسکواش، تلاش برای میزبانی مسابقات ملی و بین المللی و همچنین ارتقای کمی و کیفی مربیان و داوران این رشته ورزشی از جمله اهداف چهار ساله این هیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سادات حسینی ادامه داد: استعدادیابی به روش علمی و اصولی از جمله برنامه های این هیات است و با توجه به این که اسکواش قم در بخش آقایان با عقب افتادگی بیشتری نسبت به بخش بانوان مواجه است، اولویت استعدادیابی در سال جاری در بخش آقایان و در رده های مختلف سنی متمرکز می شود.
وی، ارتقای سطح کیفی و علمی مربیان استان را ضروری دانست و افزود: به منظور کیفی سازی ورزشکاران و مربیان اسکواش استان، تعاملی با هیات های اسکواش استان های مجاور صورت گرفته تا از ظرفیت مربیان آنها استفاده شود.
وی اظهار داشت: اسکواش در قم شناخته شده است ولی چالش مهم در این زمینه بی اطلاعی مردم و شهروندان از فعالیت این رشته در استان است که برای معرفی و بسترسازی برای همگانی کردن این رشته ورزشی، تعامل با شهرداری و دیگر اداره ها در دستور کار است.
سادات حسینی گفت: سالن اسکواش قم به عنوان دومین سالن بزرگ کشور در ماه های گذشته تعمیر اساسی شده و ظرفیت برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را دارد که به دنبال میزبانی رقابت های ملی به منظور ارتقای سطح کیفی اسکواش استان خواهیم بود.
وی با اشاره به راه یابی تیم اسکواش بانوان قم به لیگ برتر در فصل گذشته، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا برای فصل آینده، تیم اسکواش آقایان قم در لیگ دسته یک حاضر و تیم بانوان استان نیز در لیگ برتر موفق به جایگاه شایسته ای شود.
7404/ 1175

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش و جوانان هيات اسكواش قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر مهدی افضلی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با تایید خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه گفت: شامگاه چهارشنبه جلسه هیات مدیره برگزار و طی آن تصمیم بر برکناری علی خطیر گرفته شد.

وی ادامه داد: با تصمیم اعضای هیات مدیره فرشید سمیعی تا انتخاب مدیرعامل جدید به عنوان سرپرست اداره باشگاه را برعهده خواهد داشت. این تصمیم جمعی بود تا سمیعی عهده دار باشگاه شود.

افضلی با اشاره به وضعیت علی خطیر گفت: وی پس از برکناری از مدیرعاملی باشگاه دیگر سمتی در استقلال نخواهد داشت.

کد خبر 848850 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: 50 درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال