Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:59:23 GMT

کشف یک کیلو ماده مخدر شیشه در شهرستان نظرآباد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۹۸۰۹

کشف یک کیلو ماده مخدر شیشه در شهرستان نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی سلیمانی اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر حمل و انتقال مواد مخدر در آزاد راه کرج - قزوین به شهرستان نظرآباد موضوع در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و بررسی موضوع، موفق به شناسایی خودروی حامل مواد مخدر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، با اجرای یک مرحله ایست و بازرسی در ابتدای ورودی شهرستان، موفق به توقیف خودروی پراید شدند.

سرهنگ سلیمانی اضافه کرد: مأموران در بازرسی به عمل آمده از خودروی متهمان، موفق شدند در صندلی عقب خودرو یک کیلو شیشه خالص را که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کنند.

وی گفت: در این عملیات، یک دستگاه خودروی پراید متهمان توقیف و تعداد چهار نفر سرنشین آن دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: مأموران پلیس در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای واردکننده موادافیونی به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم در حوزه مواد مخدر هستند و پلیس تمام توان خود را در این راه به کار خواهد گرفت.

کد خبر 4614869

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی البرز مواد مخدر ماده مخدر شيشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند

سرهنگ مصطفی صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اردستنان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴۱ نفر معتاد متجاهر از سطح محلات هدف جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی و با انجام کار دقیق اطلاعاتی نیز تعداد ۲۲ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی و با این مجرمان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

کد خبر 6097189

دیگر خبرها

  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر