Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ می‌گوید خواب بسیار راحتی دارد.

طرفداری - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید هیچ اضطرابی بابت بازی تعیین کننده مقابل برایتون ندارد.

هفته پایانی فصل 2018/19 لیگ برتر امروز برگزار می‌شود. جایی که تکلیف تیم قهرمان هم مشخص خواهد شد. پس از 37 هفته متوالی رقابت هیجان انگیز، امروز یا منچسترسیتی موفق به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش می‌شود یا لیورپول به طلسم نزدیک به 3 دهه خودش در ایستادن بر بام فوتبال انگلیس پایان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرنوشت به دست سیتیزن‌ها است. اگر آنها برایتون را شکست بدهند، قهرمان لیگ برتر می‌شوند.

به گزارش اسکای اسپورتس، پپ می‌گوید هیچ استرسی ندارد:

خیلی خوشحالم. مطلقا استرس ندارم. مثل یک پسربچه می‌خوابم. وضعیت فعلی یک فرصت و یک موهبت است. باید از آن لذت برد. قبل از بازی با لیورپول مضطرب بودم. 7 امتیاز عقب بودیم و احتمال داشت پس از بازی این اختلاف به 10 برسد. وضعیت این طور بود که « اه! کار خیلی سخت خواهد بود » الان اما اصلا استرس ندارم. چه حرفی به بازیکنان می‌زنم تا انگیزه پیدا کنند؟ فکر کنم هیچ حرفی برای انگیزه دادن به آنها نخواهم زد. فکر کنم اصلا سخنرانی‌ نخواهم داشت. بازیکنانم می‌خواهند قهرمان لیگ برتر شوند. در هر جلسه تمرینی این را نشان می‌دهند که این جام را می‌خواهند. ساعت سه عصر به زمین برایتون می‌رویم تا بازی را ببریم. دو یا سه روز اخیر اصلا درباره قهرمانی، دفاع از عنوان قهرمانی، اتفاقات احتمالی در صورت باخت و حتی جشن قهرمانی حرف نزدیم. فقط درباره برایتون حرف زدیم. اینکه چطور دفاع می‌کنند؛ نقاط قوت و ضعف آنها. اینکه باید چه کنیم. امروز هم فقط می گویم بچه ها بروید و فوتبال بازی کنید. فقط همین.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پی اس وی آیندهوون با اختلافی جبران ناپذیر نسبت به تعقیب کنندگانش در لیگ هلند صدرنشین است و قرار است روز یکشنبه اولین قهرمانی خود را از سال 2018 به طور رسمی کسب کند.

ایندهوون با 84 امتیاز از 31 بازی، تنها با یک شکست در این فصل، 9 امتیاز کمتر از فاینورد مدافع عنوان قهرمانی و تیم دوم جدول دارند.

حتی اگر آنها سه بازی آخر خود را ببازند و فاینورد در همه آنها پیروز شود، تفاضل گلهای اختلاف زیادی دارد، زیرا پی اس وی آیندهوون با تفاضل گل +۳۰ شرایط بسیار ایده آلی دارد.

این تیم اکنون می‌تواند با 93 امتیاز، با رکورد قهرمانی آژاکس در سال 1972 برابری کند.
لوک دی یونگ، مهاجم آیندهوون، که به دنبال تبدیل شدن به برترین گلزن لیگ است، با پاولیدیس یونانی، مهاجم آلکمار که 27 گل زده در این فصل دارد برابری می‌کند.

فیلیپسی‌ها که شش سال پیش برای بیست و چهارمین مرتبه قهرمان لیگ شدند، همچنان دومین تیم پرافتخار لیگ هلند هستند و در صورت این قهرمانی هم اختلافشان با آژاکس که ۳۶ قهرمانی در لیگ است همچنان غیرقابل دسترسی به نظر می‌رسد. 

پیتر بوش سرمربی باتجربه آیندهوون در گفتگوی خبری خودش دیروز گفت: اگر شما 9 امتیاز برتری دارید، بیشترین گل را در لیگ به ثمر می‌رسانید، بیشترین میزان خلق موقعیت در فصل را دارید و همچنین کمترین گل خورده را دارد و نحوه بازی کردنتان مورد رضایت خودتان و هواداران است، آن زمان است که ما خودتان را می‌توانید قهرمان قانونی لیگ بدانید.

دیگر خبرها

  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!