Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@02:05:21 GMT

راهنمای دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک صادرات

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۰۹۰۰

راهنمای دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک صادرات


فرارو- رمز دوم یکبار مصرف از اول خردادماه جایگزین رمز دوم فعلی می‌شود. همان رمز دومی که حداقل پنج رقم است و قرار بود زود به زود تغییرش دهید، اما خیلی وقت است سر جایش باقی مانده. حالا این رمز‌ها صرفا تا آخر اردیبهشت اعتبار دارند و اگر می‌خواهید با کارت بانک کلی خود همچنان خرید اینترنتی کنید، باید هرچه زودتر رمز دوم یکبار مصرف بانک کلی را فعال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید راهنمای کامل دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک کلی را بخوانید.

رمز دوم یکبار مصرف چیست؟
اگر تا به حال تراکنش اینترنتی از خرید اینترنتی گرفته تا انتقال پول کارت به کارت و گرفتن موجودی انجام داده باشید، حتما می‌دانید که درگاه بانکی بعد از وارد کردن شماره کارت از شما رمز دوم می‌خواهد. از اول خرداد قرار است درگاه‌های خدمات اینترنتی به جای رمز دوم ایستا، از رمز دوم یکبار مصرف استفاده کنند. یعنی یک رمزی که تنها برای یک تراکنش، آن هم در مدت زمان خیلی کم اعتبار دارد. آنطور که بانک مرکزی اعلام کرده، رمز دوم یکبار مصرف جایگزین رمز دوم ایستا، حداقل هفت رقم دارد. طول عمر آن نهایتا ۶۰ ثانیه است و اگر ۶۰ بعد از اعلام از آن استفاده نکنید، به کلی اعتبارش را از دست می‌دهد و دوباره باید رمز دوم یکبار مصرف بگیرید. علاوه بر این رمز دوم یکبار مصرف همانطور که از اسمش پیداست، فقط برای یک تراکنش به کارتان می‌آید. بعد از آن می‌توانید رمزتان را همه جا فریاد بزنید! چون دیگر به درد هیچکس نمی‌خورد.   بیشتر بخوانید: همه‌چیز درباره رمز دوم کارت‌های بانکی؛ از تغییرات خرید اینترنتی و کارت کشیدن تا رمز یک بار مصرف   خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند از اول خرداد باید برای هر تراکنش اینترنتی یک بار به بانک بروند و رمز دوم بگیرند. بگذارید خیالتان را راحت کنیم، قرار نیست برای هر بار رمز دوم یکبار مصرف به بانک مراجعه کنید، رمز دوم یکبار مصرف خودش به سراغ شما می‌آید! حالا یا با پیامک، یا از طریق اپلیکیشن‌های موبایل بانک یا از روش‌های مختلفی که بانک به شما پیشنهاد می‌کند. هر طور خودتان راحتید.

دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک صادرات
بانک صادرات کد دستوری USSD را برای رمز دوم یکبار مصرف مشتریانش در نظر گرفته. اگر کارت بانک صادرات دارید، می‌توانید برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک صادرات، کد دستوری #۷۱۹* را شماره‌گیری کنید. با انتخاب گزینه پنجم که به رمز یکبار مصرف مربوط است، سامانه از شما شماره کارت می‌خواهد. بعد از وارد کردن شماره کارت باید یک اسم چهار کارکتری به دلخواه خودتان برای کارت انتخاب کنید. بعد از انتخاب نام کارت، نوبت به تعیین رمز برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک صادرات می‌رسد. بعد از اینکه رمز را وارد کنید رمز دوم یکبار مصرف برای شما فعال می‌شود. بدون اینکه به شعبه بانک یا خودپرداز مراجعه کرده باشید یا اپلیکیشن خاصی را نصب کرده باشید. حالا هر جا به دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک صادرات احتیاج داشتید می‌توانید کد دستوری #۷۱۹* را شماره گیری کنید و با انتخاب گزینه پنجم یعنی رمز یکبار مصرف و وارد کردن رمزی که برای سامانه USSD تعیین کردید، برای شما رمز دوم یکبار مصرف بانک صادرات تولید می‌شود. این یعنی بدون اینکه بانک مطمئن شود که شما صاحب کارت هستید، برایتان رمز دوم یکبار مصرف صادر می‌کند! این خودش می‌تواند یک مشکل بزرگ برای ارائه رمز دوم یکبار مصرف بانک صادرات باشد.

سامانه #۷۱۹* بانک صادرات که همبانک نام دارد و امکانات دیگری مثل اعلام مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم‌کارت و پرداخت قبوض برای مشتریان این بانک ارائه می‌کند. تنها مشکل اینجاست که از این به بعد برای استفاده از این خدمات، اول باید رمز دوم یکبار مصرف بانک صادرات را از سامانه همبانک دریافت کنید، آن را یک جا یادداشت کرده و دوباره وارد سامانه شوید. این بار تنها ۶۰ ثانیه فرصت دارید تا کار بانکی خود را انجام دهید، وگرنه رمز دوم یکبار مصرف کارتتان منقضی شده و دوباره باید از سامانه همبانک رمز دوم یکبار مصرف بانک صادرات بگیرید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رمز دوم یکبار مصرف رمز یکبار مصرف بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، داوطلبان نوبت اول کنکور تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند. کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد قرار دارد داوطلبان تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی این سازمان برای مشاهده و پرینت کارت خود اقدام کنند. داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند. برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سوالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند. داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد. کنکور پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور