Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سفیر ژاپن در دیدار با ژنرال فرمانده ارتش پاکستان درباره تحولات امنیتی منطقه به تبادل نظر با وی پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، کیونیوری منسودا سفیر ژاپن در دیدار با ژنرال «قمر جاوید باجواه» فرمانده ارتش پاکستان درباره تحولات امنیتی منطقه به تبادل نظر با وی پرداخت.

این دیدار در راولپندی مقر ارتش پاکستان صورت گرفت و سفیر ژاپن بر نقش اسلام‌آباد برای پایان دادن به تنش‌ها در منطقه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این دیدار خواهان گسترش روابط پاکستان و ژاپن در زمینه تجارت و بهبود امنیت آب‌های منطقه شد.

چندی پیش ژنرال «تاکاشی موتومتس» رئیس ستاد مشترک ارتش ژاپن در سفر به پاکستان از مقر نیروی هوایی این کشور بازدید و بر گسترش روابط نظامی بین دو کشور تأکید کرد

همکاری در زمینه صنایع دفاعی، همکاری بین نیروی هوایی و گسترش همکاری دفاعی محور دیدار رئیس ستاد مشترک ارتش ژاپن با فرمانده نیروی هوایی پاکستان بود.

ظرف 7 سال گذشته این نخستین بار است که یک مقام نظامی ارشد ژاپن از پاکستان بازدید به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان روابط نظامی مقام نظامی ارشد تاکید نیروهای هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفتگو کرد. در این تماس تلفنی دو طرف درباره آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین و تلاش‌های دو کشور برای برقراری توافق آتش بس فوری و دائمی در غزه با یکدیگر رایزنی کردند.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر همچنین در این گفت وگوی تلفنی روابط راهبردی دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگوی تلفنی گزارش نشده است.

پیش از این نیز وزیران خارجه آمریکا و قطر در ریاض با هم دیدار و درباره آخرین تحولات غزه و منطقه با یکدیگر گفتگو کرده بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • ویرانی، آوارگی و فاجعه؛ سودان یک سال پس از جنگ
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور