Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@03:30:49 GMT

المیادین: لیست نفتکش‌های منفجره در «الفجیره» را داریم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۲۱۳۴

المیادین: لیست نفتکش‌های منفجره در «الفجیره» را داریم

به گزارش ایکنا؛ با وجود تکذیب مقامات محلی بندر «الفجیره» امارات مبنی بر وقوع انفجارهای مهیب در این بندر و سوختن تعدادی از نفتکش‌های آن، شبکه ماهواره‌ای المیادین در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «منابع خاصی لیست و تعداد نفتکش‌هایی که در انفجارهای مهیب بامداد امروز در بندر «الفجیره» امارات در آتش سوختند را در اختیار این شبکه قرار داده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  پایگاه خبری المیادین امروز به نقل از برخی منابع مستقر در خلیج فارس از وقوع چندین انفجار مهیب در شهر بندری «الفجیره» در امارات متحده عربی خبر داد و اعلام کرد: این انفجارها بین ساعت ۱ تا ۴ بامداد امروز (۲۲ اردیبهشت‌ماه) در داخل بندر الفجیره به وقوع پیوست و صدای این انفجارها در سراسر شهر شنیده شد.

المیادین به نقل از این  منابع خبری اعلام کرد که بر اثر این انفجارها در  بندر الفجیره، ۷ تا ۱۰ نفتکش دچار آتش‌سوزی شدند و گزارش داد که شاهدان عینی نیز شاهد پرواز هواپیماهای آمریکایی و فرانسوی بر فراز بندر الفجیره و در آسمان همه منطقه بوده‌‌‌اند.
 
اندکی پس از انتشار این خبر، دفتر اطلاع‌رسانی دولت محلی الفجیره با صدور بیانیه‌ای، خبرهای مربوط به وقوع انفجارهای مهیب در این بندر را تکذیب و اعلام کرد: فعالیت‌ها در این بندر طبق معمول در حال جریان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا الفجیره امارات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)

دیگر خبرها

  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • وقوع ناپایداری‌های موقتی، تندباد لحظه‌ای و گردوخاک، ۸ اردیبهشت
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت