Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ با تصویب هیات مدیره و با رعایت ابلاغیه جدید ستاد کل و سازمان بسیج مستضعفین تمرینات تیم فوتسال مقاومت البرز با رویکرد جدید و با حمایت مسئولین استانی و شورای اسلامی و شهرداری کرج از شنبه ۲۰ اردبیهشت برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر فوتسال آغاز خواهد شد .

در جلسه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز با حضور حجت بحیرایی رییس هیات مدیره ، دکتر محمد جواد کولیوند نائب رئیس هیات مدیره و نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ، غلامرضا رضوانی عضو هیات مدیره ، رحیم اسفندیاری عضو هیات مدیره و مدیر عامل ، حسین بحیرایی مشاور مدیر عامل ، منصور بیک وردی ریاست هیات مدیره و رییس کمیته فنی باشگاه مقاومت در دفتر دکتر کولیوند نماینده مردم و رییس کمیسیون شورها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ضمن بررسی ابعاد مختلف ابلاغیه های صادره از سوی ستاد کل سپاه در خصوص ممنوعیت استفاده از سرباز قهرمان در تیم مورد بررسی اعضا قرار گرفت .

اعضا ضمن احترام و ضرورت اجرای دستورات مافوق و ابلاغیه سپاه اعلام داشتند که این تیم یکی از سرمایه های مهم فرهنگی استان است که سالیان سال طول کشیده به این شرایط برسد و در صورت عدم در اختیار گذاشتن سرباز قهرمان تیم بصورت آزاد و با حمایت نمایندگان مجلس ، استانداری ، شهرداری و شورای اسلامی کرج و اداره کل ورزش و جوانان کار خود را ادمه خواهد داد.

در این خصوص دکتر کولیوند نائب رئیس هیئت مدیره باشگاه مقاومت البرز گفت ، هم قانون برای حمایت از این تیم دستمان را باز گذاشته و هم قانون انتقال و خروج از این استان را منع کرده ، پس دلایل کافی برای حمایت همه جانبه برای این سرمایه استان به مسائل سیاسی ، امنیتی و اجتماعی البرز وجود دارد .

سپس مقرر شد که هیئت رئیسه شورای شهر و شهردار کرج ، دکتر کولیوند ، اعضای هیئت مدیره باشگاه در جلسه روز شنبه با سردار دکتر مولایی فرمانده سپاه البرز و رییس هیات امنای این باشگاه نحوه حضور و تعامل برای پشتیبانی از این تیم را مشخص کنند .

در نهایت بیک وردی رییس هیات فوتبال استان البرز ضمن اعلام اینکه خروج این تیم از استان منع قانونی دارد حمایت همه جانبه خود را از این باشگاه اعلام کرد .

شایان ذکر است مقرر شد تکلیف بازیکنان قهرمانی که در حال حاضر بعنوان سرباز با باشگاه مقاومت قرارداد دارند و مدت سربازی آنها نیز باقی مانده با استعلام از ستاد کل مشخص شود و در صورت مثبت بودن پاسخ تا انتهای سربازی خود در اختیار این تیم برای مسابقات ۹۸ قرار بگیرند و مقرر شد فعلا این عزیران در تمرینات حضور یابند تا تکلیف مشخص گردد .

قبل تر ، سردار دکتر مولایی فرمانده سپاه ، دکتر شهبازی استاندار البرز و دکتر زارع ریاست شورای اسلامی ، دکتر کمالیزاده شهردار کلانشهر کرج ، دکتر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از حمایت همه جانبه از این تیم اعلام آمادگی کرده بودند تا این ظرفیت عظیم ورزشی با تماشاگران و هوادران متعدد خود بار دیگر و پیش از پیش بتواند برای استان افتخار آفرینی کند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج شهرداری فوتسال هیئت رئیسه هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد

علی فرجی گفت: پارسال بدمینتون قم روز‌های پرفشار و بافراز و نشیب فراوان داشت، اما موفق به کسب ۱۲ مدال از مسابقات کشوری و بین المللی شد که از جمله مدال تیمی خردسالان پسر در قهرمانی کشور را پس از ۱۰ سال کسب کردیم.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت:‌نیکا چراغی در مسابقات انفرادی زیر ۱۱ سال کشور در سال گذشته مدال کسب کرد که در تاریخ بدمینتون استان قم بی‌نظیر بود.

او افزود: این استان هم چنین در مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور تیم‌داری کرد و تیم زنان ما نایب قهرمان لیگ برتر شد و تیم پسران با میانگین سنی زیر ۱۴ سال و برای کسب تجربه در لیگ برتر مردان شرکت کرد.

فرجی گفت: سال گذشته چهار بازیکن دعوتی به تیم ملی را داشتیم و نرگس افشاری اولین بانوی بدمینتون باز استان قم بود که در تیم ملی حضور یافت.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم همچنین کسب مدال برنز تیمی مسابقات بین المللی "سریز یزد" را دیگر موفقیت هیات بدمینتون قم در سال گذشته عنوان کرد و افزود: داوران ما نیز در سطح کشوری و بین المللی درخشیدند و در مسابقات قهرمانی آسیا در چین، سید امید مقدس زاده قضاوت کرد.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: پرهام فراهانی و محمد مهدی کنعانی از استان قم امسال به مسابقات انتخابی تیم ملی برای گزینش مسابقات آسیای میانه دعوت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران