Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:26:42 GMT

نشاط اجتماعی در استان زنجان نسبت به کشور بالا است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۲۴۴۶

نشاط اجتماعی در استان زنجان نسبت به کشور بالا است

به گزارش خبرنگار مهر، مسیح الله سلطانی بعد از ظهر یکشنبه در کارگروه اجتماعی در محل استانداری زنجان، بابیان اینکه نشاط اجتماعی در استان زنجان نسبت به سطح کشوری بالا است، افزود: یکی از راه‌های کلیدی کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش نشاط اجتماعی است.

وی بابیان اینکه یکی از رویکردهای مهم واصلی استان زنجان افزایش نشاط اجتماعی بوده است، اظهار کرد: رضایت‌مندی مردم از شرایط موجود جامعه بیانگر نشاط اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: سمن‌ها و نهادهای مردمی در بحث افزایش نشاط اجتماعی می‌توانند مؤثر واقع شوند، بنابراین باید سمن‌ها برای تحقق این امر مهم با برنامه وارد کار شوند.

سلطانی تأکید کرد: مردم نیاز به شادی و نشاط دارند و با تدوین برنامه‌های درست می‌توان نشاط اجتماعی را در جامعه تقویت کرد.

وی از وجود ۳۴۵ تشکل مردم‌نهاد در استان زنجان خبر داد و ابراز کرد: تعداد سمن‌های مردم‌نهاد از نرم کشوری بالاتر است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: این تعداد سمن در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، شهری، عمران و آبادانی، مذهبی و پژوهشی، ورزش و محیط‌زیست در استان زنجان فعالیت می‌کنند.

سلطانی بابیان اینکه سمن‌ها در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی هم فعالیت‌های خوبی رادارند، افزود: تعداد سمن‌های فعال در کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان هم زیاد است.

کد خبر 4615035

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان نشاط اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است و نقش اصلی در زمینه پرورش و شکوفایی ابعاد علمی، اخلاقی، جسمی و روحی فرزندان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در مراسم گرامیداشت مقام معلم با بیان اینکه آموزش و پرورش در زمینه تعلیم و تربیت نقش بسیار ارزشمندی دارد، اظهار کرد: آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است و نقش اصلی در زمینه پرورش و شکوفایی ابعاد علمی، اخلاقی، جسمی و روحی فرزندان و آینده‌سازان این کشور برعهده معلمان است.

وی افزود: در اندیشه ناب و اصیل اسلامی، معلمان و اساتید به عنوان سرمایه‌های عظیم اجتماعی هستند که با تلاشی دل‌سوزانه، خالصانه و سرشار از حس وظیفه‌شناسی در کنار تعلیم و تربیت، در مسیر ترویج ارزش‌های انسانی و اسلامی و نیز تقویت هویت ملی قدم بر داشته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تاکید براینکه زیرساخت اصلی اجتماع از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد و ریشه پیشرفت و اقتدار کشور در زمینه‌های علمی، فناوری، پزشکی و دفاعی نیز به این نهاد بر می‌گردد، افزود: جامعه مرهون معلمان متعهد ، مسئولیت‌پذیر و فداکار است،. ضمن اینکه توجه و اهمیت دادن به آموزش و پرورش، سرمایه‌گذاری برای تربیت نسل آینده و ساخت کشوری پیشرفته و قوی است.

وی با تاکید بر نقش بارز همه معلمان به‌ویژه بانوان معلم در تربیت و تقویت مبانی اعتقادی و هویتی دانش‌آموزان، آن‌را حاصل کار جمعی تمام ارکان آموزش و پرورش و مدارس و تک تک معلمان دانست.

رفیعی با بیان اینکه دولت سیزدهم از بدو تشکیل برای رفع مشکلات فرهنگیان و به‌ویژه تعالی شأن و منزلت معلم در جامعه تلاش می‌کند، گفت: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و سند تحول بنیادین نظام آموزشی یکی از موضوعات مهمی بود که در این راستا و تحقق عدالت به انجام رسید.

کد خبر 749401

دیگر خبرها

  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ظرفیت کشور از اتباع اشباع شده است
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر