Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@21:36:01 GMT

بیرانوند هم هت تریک می کند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۲۴۵۰

بیرانوند هم هت تریک می کند؟

با وجود از دست دادن رکورد کمترین گل خورده در لیگ، بیرانوند برای سومین فصل متوالی می‌تواند آقای کلین‌شیت لیگ برتر شود.

به گزارش مشرق، پرسپولیس اگر قهرمان این فصل شود قهرمانی‌اش با سال‌های پیش یک تفاوت ویژه دارد. تیمی که همیشه با داشتن آقای گل یا آقای پاس گل، بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ جام را بالای سر می‌برد امسال رکورد و نماینده‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برانکو می‌تواند این عادت همیشگی را امسال هم حفظ کند، اگر که علیپور در آخرین هفته بتواند جام و آقای گلی را همزمان به هواداران هدیه کند و در آن سو هم کی‌روش روز خوبی را مقابل تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان پشت سر نگذارد.

با این حال، هنوز یک نفر توانسته نماینده پرسپولیس در جدول بهترین‌های لیگ برتر باشد و نام پرسپولیس را جدول بهترین‌های انفرادی لیگ نگه دارد. تا این‌جای کار تنها عنوانی که برای پرسپولیسی‌ها محفوظ است مثل دو فصل گذشته، عنوان آقای کلین‌شیت لیگ است. عنوانی که بیرانوند بعد از رویایی‌ترین سال فوتبالی‌اش بدست آورد تا این فصل را هم با هت‌تریک در ثبت رکورد تمام کند. البته او شاید این فصل مجبور شود که این رکورد را با یک دروازه‌بان جوان شریک شود.

بیشتر بخوانید:

مشکل پرسپولیس از نظر گرشاسبی  

دروازه‌بان پرسپولیس در این فصل ۱۵ کلین‌شیت را به نام خود ثبت کرده است. از ۱۴ بازی دیگر پرسپولیس، او در ۶ بازی حضور نداشت و رادوشویچ به جای او درون دروازه قرار گرفت. ۸ بازی هم دروازه بیرانوند در لیگ برتر باز شد. بعد از بیرانوند، فروزان و نیازمند با ۱۴ کلین شیت قرار دارند. نیازمند اگر در بازی هفته پایانی سپاهان مقابل استقلال خوزستان بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد و بیرانوند موفق به انجام این کار نشود، می‌تواند این رکورد را با همتای پرسپولیسی‌اش شریک باشد. البته بیرانوند بخشی از این رکوردشکنی را، مدیون سیستم چرخشی در دروازه استقلال است. این فصل پرسپولیس بر خلاف فصول گذشته، عنوان بهترین خط دفاع لیگ را ندارد. استقلال کمتر گل خورده و بیشتر کلین شیت کرده اما استفاده از رحمتی و حسینی به صورت چرخشی، باعث شده سقف کلین شیت‌های دروازه‌بان‌هایش از عدد ۱۲ عبور نکند.

بیرانوند در این فصل کلین‌شیت‌های کمتری داشته و به همین دلیل حاشیه امنیت کمتری هم نسبت به رقیبانش دارد. او فصل گذشته با ثبت ۱۷ کلین‌شیت در صدر قرار گرفت. رشید مظاهری ۱۲ و ده‌خسوس ۱۱ بازی توانسته بودند دروازه خود را بسته نگه‌دارند و خطری برای دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس حساب نمی‌شدند. لیگ شانزدهم هم بیرانوند با رسیدن به عدد ۱۷ صدر را بدست آورد. اخباری با ۱۵ و رشید مظاهری با ۱۱ کلین شیت تعقیب‌کنندگان او بودند.

با حساب این سه فصل، بیرانوند در ۴۹ بازی لیگ با پیراهن پرسپولیس گلی دریافت نکرده و اگر بازی با پارس جنوبی را هم به سلامت پشت سر بگذارد بعد از سومین فصل حضور در جمع سرخپوشان به عدد ۵۰ خواهد رسید. سه سال قبل، روزهای خوب او با پیراهن تازه قابل پیش بینی بود اما بیرانوند، از حد تصور هم توانسته موفق‌تر عمل کند.

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس علیرضا بیرانوند کلین شیت هت تریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک بازی عجیب و فراموش نشدنی مقابل آلومینیوم دو بار کامبک خورد و برخلاف عملکرد فوق العاده‌ دفاعی‌اش در لیگ ۴ بار دروازه خود را باز شده دید.

سرخ‌ها در شرایطی ضربات پنالتی را واگذار کردند که امیررضا رفیعی جوان مغلوب پنالتی‌زنان اراکی‌ها شد و تنها پنالتی خراب شده آلومینیومی‌ها، شوت امیر نوری بود که به تیرک خورد.

پرسپولیس فصل پیش قهرمان جام حذفی شد اما در اولین مرحله مقابل ون پارس لیگ دویی کارش در آزادی گره خورده بود. جالب اینکه گوهری، دروازه‌بان امروز آلومینیوم در چارچوب سرخ‌ها بود که در دقیقه ۱۲۰ پس از تساوی دو بر دو تعویض شد تا بیرانوند به زمین برود‌.

بیرانوند در ضربات پنالتی درخشید و حریف فقط توانست یک گل بزند و با مهارهای بیرو سرخ ها در مسیر صعود قرار گرفتند. شاید اگر بیرانوند به حدی آماده بود که فقط به ضربات پنالتی برسد نیز پرسپولیس از مهلکه اراک نجات پیدا می‌کرد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!