Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@06:12:34 GMT

شناسایی و برخورد قانونی با مدیران ۲ شغله استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۲۵۰۸

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از شناسایی و برخورد قانونی با مدیران ۲ شغله استان تهران خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از مهر، غلامرضا عباس پاشا بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر استانداری تهران در خصوص برخورد قانونی با مدیران ۲ شغله استان تهران اظهار داشت: موضوع دو شغله بودن کارکنان دولت و دریافت حقوق و مزایا از ۲ منبع بر اساس قانون ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباس پاشا در ادامه افزود: بر این اساس و بر اساس تاکید وزیر کشور مبنی بر ابلاغ قانون منع بکارگیری ۲ شغله‌ها اقدامات اولیه در استانداری تهران صورت گرفته و مکاتباتی را در این خصوص با دستگاه‌های اجرایی صورت داده‌ایم.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی در این خصوص به دستمان نرسیده است گفت: در حال حاضر مشغول به جمع آوری اطلاعات از ادارات استان هستیم و قطعاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران بیان داشت: با دستور استاندار تهران و همچنین در رویکرد جدید انتصاب مدیران در استان تهران اصل بر شایسته سالاری است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شناسایی برخورد مدیران دوشغله استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!

صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

به گزارش تسنیم، مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!