Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:14:15 GMT

میدان میوه و تره‌بار کرج نیازمند راه‌اندازی پاسگاه است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۳۲۲۹

میدان میوه و تره‌بار کرج نیازمند راه‌اندازی پاسگاه است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان عصر یکشنبه در حاشیه بازدید استاندار البرز از میدان میوه و تره‌بار کرج، با اشاره به ترافیک‌های منتهی به این مجموعه، اظهار کرد: این ترافیک ناشی از ترددهایی است که به داخل میدان انجام می‌شود.

وی به معابر بیرونی که به سمت میدان میوه و تره‌بار کرج است، اشاره کرد و افزود: این معابر، معابر ثابتی هستند که امکان توسعه ندارند، همچنین مانعی نیز بر سر راه این معابر نیست که بخواهیم در جهت کم کردن ترافیک آن را برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی استان البرز، معابر بیرونی که به سمت میدان میوه و تره‌بار کرج است، ظرفیت گنجایش این سطح از عبور خودروها را ندارد.

سردار محمدیان با تأکید بر اینکه باید ورودی‌ها و خروجی‌های میدان میوه و تره‌بار کرج بازنگری شود، افزود: در این راستا نیاز است چند لاین عبوری جدید ایجاد شود.

وی در خصوص مشکلات داخل میدان میوه و تره‌بار کرج نیز گفت: این میدان کلانتری و پاسگاه مصوب ندارد و به دلیل حجم خودروهای ورودی به این مجموعه روزانه تعداد زیادی مأموریت ۱۱۰ به این نقطه‌داریم.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه مذاکراتی را با دستگاه قضائی دنبال می‌کنیم تا رسیدگی به موارد مرتبط به میدان میوه و تره‌بار به‌جای محمد شهر توسط دادسراهای کرج انجام شود، توضیح داد: این میدان نیز مانند دیگر میادین کشور نیاز به ایجاد و راه‌اندازی یک پاسگاه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راهور نیز می‌تواند برای ساماندهی معابر داخلی میدان میوه و تره‌بار کرج گام بردارد.

کد خبر 4615135

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج فردیس پلیس راهور سازمان میادین میوه و تره بار فرمانده انتظامی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در فروردین ماه امسال توسط ماموران انتظامی استان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی ۵ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران کلانتری و پاسگاه های انتظامی استان با همکاری پلیس های تخصصی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در فروردین ماه به صورت فعالانه و هدفمند اقدامات خود را اجرایی کردند. 

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند پلیس در این راستا افزود: ماموران موفق شدند با انجام ماموریت های خاص پلیسی در بازه زمانی یک ماهه ۵۶۷ هزار و ۴۶۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کنند. 

سردار موقوفه ئی از دستگیری ۱۰ نفر و توقیف چندین دستگاه وسیله نقلیه از قاچاقچیان خبر داد و گفت: به گفته کارشناسان ارزش تقریبی سوخت های قاچاقی کشف شده‌ ۱۸۱ میلیارد ریال است. 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار در برابر قاچاقچیان سوخت ایستاده است از شهروندان خواست: اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی نیز ‌از کشف ۱۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند توسط ماموران پاسگاه انتظامی فرومد خبر داد. 

سرهنگ حسین عجم افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سمند مظنون و به راننده آن دستور ایست داد. 

وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و عدم توجه راننده به هشدارهای پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب اقدام به شلیک سمت لاستیک وسیله نقلیه قراری کردند. 

سرهنگ عجم از توقف پژو توسط ماموران خبر داد و اظهار کرد: راننده که اهل و ساکن یکی از استان های شرقی کشور دستگیر و از داخل خودروی وی ۱۰۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان میامی تصریح کرد: با تکمیل پرونده راننده متخلف به مراجع قضایی معرفی و وسیله نقلیه وی توقیف شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند