Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@03:03:03 GMT

ادارات هرمزگان روزهای پنجشنبه تعطیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۳۵۶۵

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، اظهار داشت: مردم هرمزگان تاکنون همراهی خوبی در راستای مصرف بهینه آب و برق داشته اند و از آنها می خواهیم در تابستان پیش رو نیز این روند را ادامه دهند.

وی گفت: در راستای مدیریت مناسب مصرف انرژی در فصل گرما و تامین مناسب آب و برق مورد نیاز در استان، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان از اول خرداد تا پایان مرداد تغییر می‌کند و ادارات روزهای پنج شنبه نیز تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی عنوان کرد: براساس مصوبه نشست امروز شورای هماهنگی مدیریت استان هرمزگان، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی هرمزگان از اول خرداد تا پایان مرداد ماه، یک ساعت زودتر آغاز و یک ساعت زودتر نیز به پایان می‌رسد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: بر اساس این تصمیم که از اول خرداد تا پایان مرداد ماه سال جاری اجرایی می‌شود، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان در مدت این سه ماه، روزهای پنجشنبه تعطیل هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۲ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بتدریج تا ساعات بعدازظهر و شب بارش‌ها به مناطق مرکزی و شمالی استان و سایر جزایر خلیج فارس خواهد رسید و بامداد پنجشنبه، مناطق شرقی استان، تحت تاثیر فعالیت این سامانه بارشی قرار می‌گیرند.

مجتبی حمزه نژاد افزود: فعالیت این سامانه برای روز پنجشنبه در استان همراه با رگبار باران، رعد و برق، گاه تگرگ و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود که آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها را نیز به همراه دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان به شهروندان توصیه کرد از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۱ اردیبهشت

حمزه نژاد افزود: روز جمعه در برخی نقاط استان، رگبار باران و رعد و برق انتظار است.

وی گفت: در روز چهارشنبه خلیج فارس و غرب تنگه هرمز، و پنجشنبه، تمامی مناطق دریایی استان با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی تا شمال شرقی مواج پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: در این مدت بیشینه سرعت باد به ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از ۲ متر می‌رسد.

حمزه نژاد توصیه کرد در این مدت شناور‌های سبک صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناور‌ها صورت گیرد.

ازنظر دمایی، امروز در مناطق و جزایر غربی استان و روز پنجشنبه در سطح استان، کاهش محسوس دمای بیشینه (سه تا ۷ درجه سلسیوس) انتظار است.

دیگر خبرها

  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۲ اردیبهشت
  • هرمزگان بارانی می‌شود
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه