Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:30:14 GMT

کرایه تاکسی در ارومیه 34 درصد افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۵۴۱۹

کرایه تاکسی در ارومیه 34 درصد افزایش می یابد

ارومیه- ایرنا- شهردار ارومیه گفت: کرایه تاکسی ها به زودی با هدف کمک به معیشت تاکسیرانان، 34 درصد افزایش می یابد و امیدواریم با همراهی نهادهای نظارتی و مردم، این امر عملیاتی شود.

محمد حضرت پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود اینکه افزایش کرایه تاکسی بیش از 20 درصد کارشناسی نیست ولی با توجه به شرایط سخت رانندگان در شرایط اقتصادی امروز، افزایش 34 درصدی پیشنهاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: شهروندان ارومیه ای هم به این امر به صورت حمایتی نگاه کنند زیرا این تصمیم می تواند در افزایش انگیزه تاکسیرانان و کاهش مشکلات معیشتی آنان موثر باشد.
وی اضافه کرد: در مورد این افزایش به زودی تصمیم گیری نهایی می شود تا زمینه رضایت بیش از پیش رانندگان تاکسی فراهم شود.
شهردار ارومیه همچنین با اشاره به تداوم اجرای طرح آسفالت معابر این شهر اظهار داشت: در حال حاضر عملیات آسفالت در مناطق محرومی نظیر خیابان حکیم نظامی در حال اجراست و در مناطق دیگری به ویژه مسکن مهر «طرزیلو» نیز اکیپ های شهرداری آماده اجرای آسفالت هستند.
حضرت پور ادامه داد: با توجه به گسترده بودن شهر و نبود امکان گشت زنی اکیپ های آسفالت، شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه چاله و همچنین آسفالت کوچه ها با سامانه 137 ارتباط برقرار کرده و موارد را مطرح کنند.
به گزارش ایرنا رانندگان تاکسی در ارومیه نسبت به افزایش هزینه ها و اجرایی نشدن طرح افزایش کرایه ها نارضایتی دارند و در برخی موارد نیز مطالبه های صنفی خود را ابراز کرده اند.
8137/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري كرايه تاكسي اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟