Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:27:01 GMT

تکلیف کشتی باید زودتر مشخص شود/ فرصت زیادی تا المپیک نداریم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۵۹۹۵

تکلیف کشتی باید زودتر مشخص شود/ فرصت زیادی تا المپیک نداریم

علیرضا رضایی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی که همزمان مسئولیت سرمربیگری تیم کشتی آزاد امید را هم بر عهده دارد به خبرنگار مهر گفت: رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان و بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را پیش رو داریم و مطمئناً باید بتوانیم با تجهیز و آمادگی خوبی در این میادین حضور یابیم. فرصت زیادی تا المپیک نداریم؛ بدیهی است برای رسیدن به این هدف باید تکلیف انتخابات فدراسیون کشتی نیز هر چه زودتر مشخص و رئیس جدید بتواند با برنامه ریزی دقیق و جامع وارد عرصه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رشته کشتی به عنوان ورزش اول کشور همواره در میادین بزرگ و بین المللی با نمایش موفقی همراه بوده که همین موضوع انتظارات مردم از کشتی گیران را بالا برده است. توقع مردم از اهالی کشتی و ملی پوشان کشورمان این است که بتوانند مثل همیشه پرچم ایران را در میادین جهانی والمپیک به اهتزاز درآورند. در نتیجه نمی‌توان به گونه‌ای رفتار کرد که با از دست دادن زمان و عدم برنامه ریزی و تدارکات کافی، انتظارات مردم برآورده نشود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران در خصوص برنامه‌های این تیم نیز گفت: ما جلسات مختلفی را برای پیشبرد برنامه‌های تیم امید برگزار کردیم تا به خوبی برای رویدادهای پیش رو آماده شویم. البته فعلاً اردوی خاصی نداریم اما برخی از بچه‌های تیم امید با حضور در اردوی تیم بزرگسالان به تمرین مشغول هستند. ضمن اینکه برنامه‌های جدی ما از تیرماه و بعد از رقابتهای انتخابی تیم امید آغاز می‌شود و اردوهای ما نیز از تیرماه برپا خواهد شد.

رضایی در پایان اظهار داشت: سعی ما بر این است تا با تعامل و همکاری تنگاتنگ کادرهای فنی تیم امید و تیم بزرگسالان، برنامه‌های هر دو تیم را پیش ببریم و شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی هر دو تیم باشیم. البته ما اردوهای اختصاصی هم برای امیدها خواهیم داشت تا این پتانسیل موجود به بهترین شکل مهیای حضور در رده بزرگسالان شوند.

کد خبر 4614480 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا رضایی کشتی آزاد اردوی تدارکاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد. حسین بیژنی کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم هم‌استانی در این رقابت‌ها توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از کرمان، تهران و خوزستان به فینال مسابقات برسد. وی در فینال علی‌رغم شایستگی فراوان در برابر کشتی‌گیر قدر خوزستان شکست خورد و در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت. حسین بیژنی در سال ۱۴۰۲ برای اولین‌بار کشتی استان را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان فرنگی کشور صاحب یک مدال برنز کرد و همچنین در این مسابقات برای اولین بار ورزش کشتی استان را صاحب یک مدال کرد و افتخار دیگری را برای ورزش استان رقم زد. حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امید‌های کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می کند.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک