Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی گفت: در شرایط تحریم برای ثبت سفارش، برخی شرکت ها حاضر به همکاری هستند اما به دلیل اینکه در ثبت سفارش اطلاعات مشتری افشا می شود می توان قوانین را تغییر داد تا شرایط برای تولید کنندگان تسهیل شود. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ اقتصادی صنعت و تجارت پول | ارز | بانک نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهرام شکوری گفت: در سال رونق تولید فعال اقتصادی باید بتواند نقطه نظرات خود را در مسائل اقتصادی بیان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از نقدینگی که فعالین اقتصادی نیاز دارند به موقعیت و منزلت اجتماعی نیز احتیاج دارند.

شکوری با بیان اینکه با سامان دهی تولید تجارت رونق می گیرد و با تغییر نگاه و اهمیت دادن به تولید چرخ اقتصاد به حرکت در می آید، افزود: در سال رونق تولید باید به اشتغالزایی اهمیت داد و در جهت حل مشکلات و رفع موانع به تولید و فعال اقتصادی کمک کرد. بخش خصوصی با وجود مشکلات و موانع باز تولید و صادرات را ادامه می دهد بنابراین هر سیاستی که جلوی تولید را بگیرد محکوم است.

شکوری افزود: در شرایط فعلی اقتصادی می توان با وضع قوانین به تولید کمک کرد. در شرایط تحریم برای ثبت سفارش، برخی شرکت ها حاضر به همکاری هستند اما به دلیل اینکه در ثبت سفارش اطلاعات مشتری افشا می شود می توان قوانین را تغییر داد تا شرایط برای تولید کنندگان تسهیل شود.

او افزود: مجلس باید قوانینی وضع کند تا در سایه قوانین تولید و اشتغال رونق بگیرد به طور مثال قانون ارزش افزوده همچنان مشکل دارد و در رونق تولید بی تاثیر است. برای رونق تولید باید نقص ها در الزاماتی مثل نظام بانکی، مالیاتی و قوانین مخل تولید اصلاح شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی گفت: با تغییر قانون مالیات بر ارزش افزوده بسیاری از مشکلات بخش خصوصی حل خواهد شد بنابراین باید تمامی دستگاه ها و فعالین اقتصادی در رونق تولید باهم همکاری و کمک کنند.

مقابل کسی که خلاف شعار رونق تولید عمل کند می‌ایستمهفت برنامه راهبردی برای رونق تولید در صنعت/ضرورت هماهنگی نظام ارزی و با برنامه های تولیدیخرداد 98؛ رونمایی گزارش مجلس از راهکار رونق تولید در 3 محورچرا رونق تولید؟|افزایش پایه پولی و توسعه اقتصاد مردمیچرا رونق تولید؟|ارتباط نزدیک تولید با افزایش اشتغال و رونق اقتصادیچرا رونق تولید؟|رونق تولید تحریم را به فرصت تبدیل می‌کندبانک‌ها دسته‌بندی شدند/ مأموریت بانک مرکزی به بانک‌ها برای رونق تولید

 

انتهای پیام/

R1010113/P/S7,78,79/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سال رونق تولید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سال رونق تولید سال رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

به گزارش قدس آنلاین رئیس قوه قضاییه در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان افزود:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکاری با دیگر قوا درحال اصلاح است.

وی گفت: برخی نهادهای حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.

رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قراردادهای ضعیف است؛ همه قراردادها از جمله قراردادهای دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قراردادها نیز تغییر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • انتقاد طلافروشان به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت است
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز