Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:52:37 GMT

تور باکو و بازی فینال چلسی و آرسنال با سالیان سفر

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۶۷۳۸

تور باکو و بازی فینال چلسی و آرسنال با سالیان سفر

شهر باکو، بزرگ‎ترین شهر و همچنین پایتخت کشور آذربایجان و یکی از مقاصد محبوب سفر در میان ایرانیان است. اینکه چرا ایرانیان دوست دارند به باکو سفر کنند؛ دلایل زیادی دارد. مهم‎ترین دلیل را می‎توان نزدیکی این شهر به ایران دانست.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام سالیان سفر، این نزدیکی سبب شده خواسته و ناخواسته فرهنگ‌های مشترکی در میان دو کشور به وجود بیاید؛ بنابراین ایرانیانی که تور آذربایجان را برای سفر انتخاب می‌کنند؛ به خاطر وجود فرهنگ مشترک در طول سفر کمتر احساس غربت می‌کنند و همچنین مشاهده رسم و رسوم آشنا ولی به سبک و سیاق دیگر سفرشان را جذاب‌تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیکی ایران به آذربایجان جدا از ایجاد اشتراکات فرهنگی قیمت تور باکو را نیز تعدیل می‌کند. سفر به باکو را باید جزو سفرهایی دانست که برای ایرانیان هزینه کمتری نسبت به سایر تورهای خارجی در بردارد.

یکی دیگر از دلایلی که ایرانیان را جذب سفر به باکو می‌کند وجود فستیوال‌ها، مسابقات، کنسرت‌ها و برنامه‌های فراوانی است که در ایام مختلف سال در این شهر برگزار می‌شود. ایرانیانی که علاقه‌مند به شرکت در هرکدام از این رویدادها هستند؛ به دلیل نزدیکی دو کشور راحت می‌توانند در هر کدام از آن‌ها که می‌خواهند؛ شرکت کنند.

تور باکو و فینال لیگ اروپا

در خردادماه سال جاری نیز یک رویداد بسیار مهم در شهر باکو برگزار خواهد شد و آن چیزی جز مسابقه فوتبال فینال لیگ اروپا بین دو تیم محبوب چلسی و آرسنال نیست. از آنجایی که چنین مسابقه مهمی هیچ‌گاه این‌قدر نزدیک به ایران برگزار نشده، بدیهی است که ایرانیان زیادی به دنبال یافتن بهترین تور باکو ویژه فینال لیگ اروپا باشند.

لیگ اروپا به یک رقابت فوتبال در میان تیم‌های برگزیده لیگ کشورهای اروپایی گفته می‌شود. این مسابقات را باید پس از لیگ قهرمانان اروپا دومین رویداد فوتبالی مهم اروپا دانست.

ایرانیان دلایل زیادی برای شرکت در فینال لیگ اروپا دارند. اولین و مهم‌ترین دلیل این است که هم تیم فوتبال چلسی و هم تیم فوتبال آرسنا ل از دیرباز طرفداران زیادی در میان ایرانیان داشته‎اند و از آنجایی که مدت‎هاست هیچ‌کدام از این دو تیم نتوانسته‎اند در چنین مسابقاتی حضورداشته باشند؛ طرفداران ایرانی این تیم‌ها هم مانند همه طرفداران دیگرشان در دنیا مشتاق دیدن این بازی از نزدیک هستند و حالا که چنین فرصتی برایشان فراهم شده که این مسابقات در نزدیکی کشور ایران برگزار شود؛ همه طرفداران سعی می‌کنند این فرصت را از دست ندهند و بلیط فینال لیگ اروپا را تهیه کنند. این مسابقه ۸ خرداد برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به حضور در آن می‌توان از میان گزینه‌های تور باکو خرداد ۹۸ توری با ویژگی‌های مورد نظر خود پیدا کنند.

در طول سفر به باکو در کنار دیدن فینال لیگ اروپا می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی باکو و همچنین امکانات تفریحی که در این شهر وجود دارد نیز بازدید کنید و سفر مفرح‌‎تری را برای خود ترتیب دهید. همچنین در طول این سفر امتحان غذاهای سنتی و محلی باکو را نیز فراموش نکنید.

برای سفر به شهر باکو هم می‌توان به‎صورت زمینی و هم از طریق تور باکو هوایی اقدام کرد. البته از آنجایی که امروز پروازهای چارتر و ارزان‎قیمت متنوعی برای باکو توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف، در هر زمانی که اراده کنید ارائه می‌شود؛ بیشتر افراد، تور هوایی را به تور زمینی باکو ترجیح می‌دهند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور باکو فینال چلسی و آرسنال فینال لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم

سال 2007 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2006/07، دو تیم میلان و منچستریونایتد در شب بارانی ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با گل های کاکا، سیدورف و جیلاردینو به سود میلان به پایان رسید.

دانلود (28.6MB)

دیگر خبرها

  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!