Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان گفت: احساس موثر بودن بر کیفیت زندگی کاری اثر مثبت و معنادار دارد.

دکتر سعید فرح‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره احساس موثر بودن کارکنان در فضای کاری اظهار کرد: موثر بودن یا پذیرش پیامد شخصی درجه‌ای است که فرد می‌تواند بر نتایج راهبری، اداری و عملیاتی شغل اثر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افرادی که دارای احساس موثر بودن بالایی دارند بر این باورند که می‌توانند با تحت تاثیر قرار دادن محیطی که در آن کار می‌کنند یا نتایجی که حاصل می‌شود تغییر ایجاد کنند.

فرح‌بخش اضافه کرد: افراد توانمند اعتقاد ندارند که موانع محیط بیرونی فعالیت‌های آنها را کنترل می‌کند، بلکه بر این باورند که موانع را می‌توان کنترل کرد.

این مدرس دانشگاه گفت: حس موثر بودن به همان اندازه که بستگی به توانایی تشخیص حوزه‌هایی دارد که در آنها می‌توانند از تاثیر و نفوذ برخوردار باشد به همان میزان به توانایی اداره و تغییر محیط خارجی به منظور افزایش تسلط بر آن نیز بستگی دارد.

وی افزود: احساس موثر بودن احساسی است که فرد می‌تواند در استراتژی‌ها، راهبردهای مدیریتی، پیامدها و نتایج شغلی نفوذ کند.

فرح بخش خاطر نشان کرد: احساس موثر بودن بر کیفیت زندگی کاری اثر مثبت و معنادار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سبك زندگي لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

واکنش‌ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت.

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها
  • موشک های ایران بر فراز کنست /عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری
  • پیام مهم و معنادار شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای اسرائیلی + عکس
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • تنهایی می‌تواند زندگی بازماندگان سرطان را کوتاه کند
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • روش های موثر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از بدخوابی
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها