Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد رحمتی اظهار داشت: این طرح به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر برای اهالی روستاهای صندل آباد و احمد آباد اجرا شد.

وی با بیان اینکه 15 پزشک عمومی و متخصص در این طرح حضور داشتند افزود: در این طرح خدمات دیگری از قبیل غربالگری، توانبخشی، مددکاری، بینایی سنجی، دندان پزشکی (کشیدن و ترمیم) و آزمایشگاهی به مراجعه کنندگان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: همچنین کارشناسان تغذیه، بهداشت و روانشناسی نیز در کنار تیم سحر به مراجعه کنندگان خدمات ارائه کردند تا بسته کامل خدمتی برای اهالی منطقه فراهم شده باشد. 25 میلیون تومان داروی رایگان نیز در این طرح فراهم شده بود که پس از ویزیت بیماران به آن ها تحویل شد.

 رحمتی بیشترین مشکل مراجعه کنندگان را مشکلات زمینه ای شامل فشار خون و دیابت دانست و افزود: با هماهنگی هایی که با معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان داشتیم، بیمارانی که باید ویزیت می شدند را از قبل شناسایی کردیم تا حتما از خدمات این طرح بهره مند شوند. البته در کنار آن ها افراد عمومی نیز مراجعه کرده و پذیرش شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تغذیه جمعیت هلال احمر خراسان شمالی مشکلات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند