Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@20:41:11 GMT

ارائه رمز دوم یکبار مصرف بانک قوامین؛ به زوردی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۶۵۹۰

ارائه رمز دوم یکبار مصرف بانک قوامین؛ به زوردی

پول‌نیوز - معاونت فناوری اطلاعات بانک قوامین با اشاره به ضرورت استفاده از رمزهای یک بار مصرف از ابتدای خرداد ماه از ارائه رمز دوم یک بار مصرف توسط بانک قوامین در روزهای آینده و در مهلت قانونی بانک مرکزی خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بهزاد صفری با اشاره به ابلاغیه بانک مرکزی در خصوص رمز دوم یک بار مصرف گفت: شبکه بانکی با توجه به ابلاغ بانک مرکزی ملزم به ارائه زیرساخت رمز دوم یک بار مصرف به منظور افزایش امنیت تراکنش‌های مبتنی بر کارت از ابتدای خرداد ماه است و در همین راستا نیز بانک قوامین با برنامه ریزی‌های لازم از سال گذشته به منظور پیاده سازی زیرساخت رمز یکبار مصرف با استفاده از  الگوریتم OTP در سوئیچ‌ها گام برداشت و در روزهای آینده و در مهلت قانونی اعلام شده توسط بانک مرکزی خدمت رمز دوم یک بار مصرف در اختیار مشتریان بانک قوامین قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که با راه اندازی خدمت رمز یک بار مصرف به مشتریان اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد، افزود: مشتریان بعد از ارائه خدمت، می‌توانند به منظور فعالسازی رمز دوم یک بار مصرف به شعب بانک قوامین در سراسر کشور مراجعه و از رمز دوم یک بار مصرف استفاده کنند؛ همچنین ارائه رمز اول یک بار مصرف نیز در دستور کار بانک قوامین است.

لازم به ذکر است، بر اساس پیگیری خبرنگار ایبِنا از بانک مرکزی هم اکنون رمز دوم یک بار مصرف در ۲۰ بانک کشور عملیاتی شده و سایر بانک‌ها در روزهای آینده  و در مهلت قانونی خدمات رمز یک بار مصرف را در راستای افزایش امنیت تراکنش‌ها و جلوگیری از سوءاستفاده کلاهبرداران در اختیار مشتریان شبکه بانکی قرار می‌دهند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رمز یکبار مصرف بانک قوامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • تاثیر ظروف یکبار مصرف بر محیط زیست
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی