Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:34:45 GMT

نمادهای نیمه کاره شهدای گمنام قزوین باید تکمیل شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۸۰۲۲

نمادهای نیمه کاره شهدای گمنام قزوین باید تکمیل شود

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نصب و تکمیل نمادهای شهدای گمنام را از اولویت استان برشمرد و گفت: باید هرچه سریعتر برای تکمیل این طرح های نیمه کاره در قزوین اقدام کرد.

به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز دوشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان، تاکید کرد: با توجه به آماده شدن نقشه های اجرایی المان شهدای قزوین از شهرداری و شورای این شهر درخواست می شود تا نسبت به اجرای آنها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: تخصیص قطعه ویژه ایثارگران در سطح آرامستان های استان از جمله مباحث ضروری است که باید از سوی شهرداری ها با توجه به مقتضیات مناطق خود، مورد پیگیری قرار گیرد.
این مسئول عمرانی با اشاره به گزارش سالانه دهیاری های استان در خصوص آخرین وضعیت گلزار شهدای مناطق، افزود: برهمین اساس کمیته برنامه ریزی شهرستان ها باید ساماندهی گلزارها را از مصوبات اولویت دار خود قرار دهد.
وی ضمن تقدیر از انجام عملیات روشنایی در سطح بسیاری از گلزارها شهدای استان، افزود: باید باقیمانده کار با تامین اعتبارات مورد نیاز توسط بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان مورد پیگیری قرار گیرد.
فرخزاد با بیان اینکه رسیدگی و ساماندهی به امور گلزار شهدا کم اهمیت تر از امامزادگان نیست، تصریح کرد: برای انجام این کار باید با سازماندهی خیران استان و ثبت انجمنی خاص در این موضوع ورود پیدا کرد تا بتوانیم از ظرفیت های موجود به صورت تشکیلاتی بهره مند شویم.
وی همچنین بر احداث ضلع جنوبی دیوار گلزار شهدای قزوین و تسریع در پایان عملیات احداث دیوار مجتمع توانبخشی بنیاد شهید استان در جهان آباد برای افتتاح آن در هفته دولت تاکید کرد.
8054* 6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهدا گلزار قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد