Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برگزاری فینال جام حذفی فوتبال همچنان در کش و قوس میان مدعی‌های برگزار کننده به سر می‌برد.

وی افزود: رایزنی‌های مربوطه همچنان در حال انجام است و در این میان رئیس فدراسیون فوتبال، استاندار و مدیران ارشد استان درصدد پیگیری برگزاری این مسابقه به میزبانی کرمانشاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان داشت: در آخرین بازدید انجام شده از کرمانشاه که در ماه‌ها قبل انجام گرفت گفته شد ورزشگاه ۱۵ خرداد برای برگزاری این مسابقه آماده نیست در حالی که این ورزشگاه از نظر چمن و شرایط برگزاری مسابقه به طور کامل آماده شده است.

وی با بیان اینکه زمان انجام بازرسی مجدد از سوی اعضای فدراسیون فوتبال مشخص نیست، خاطرنشان کرد: این مسابقه در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

رحیمی با اشاره به بازدید استاندار کرمانشاه از ورزشگاه ۱۵ خرداد طی ماه جاری گفت: میزبانی کرمانشاه در فینال جام حذفی سبب معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه و بازگشتن روحیه امید به استان با تجربه تلخ زلزله خواهد شد.

کد خبر 4615446

منبع: مهر

کلیدواژه: رحيمي جام حذفی فدراسیون فوتبال جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین روشنک در گفتگو با سایت سازمان لیگ در مورد ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود، اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتیکه یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل گهرسیرجان به فینال صعود کنند در آنصورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی درمورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر وجام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌ها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس