Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی، گفت: فراخوان دریافت آثار یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی از اول خردادماه آغاز می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حسین میرزایی در این باره، اظهار کرد: زمان آغاز دریافت آثار یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی از اول خردادماه آغاز می شود و تا 31 مردادماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آثار مورد پذیرش جشنواره همچون ادوار گذشته در چهار قالب شامل کتاب پژوهشی، گزارش اختتام یافته پژوهش، رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد است و آثاری که از ابتدای سال 1395 تا پایان اسفند 1397 پایان یافته‌اند می‌توانند در این دوره از جشنواره شرکت کنند.
به گفته میرزایی، آثار علمی در این جشنواره در پانزده گروه علمی اخلاق، ادیان و عرفان، تاریخ، جغرافیا و باستان­‌شناسی، حقوق، زبان، ادبیات و زبان­‌شناسی، علوم اجتماعی و علوم ارتباطات، علوم‌اقتصادی، مدیریت و علوم مالی، علوم تربیتی، روان‌شناسی و علوم ورزشی، علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و مطالعات منطقه‌ای، علوم قرآنی، تفسیر و حدیث، فقه و اصول، فلسفه، منطق و کلام، فناوری اطلاعات، اطلاع‌­رسانی و کتابداری، مطالعات انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، مطالعات هنر و زیبایی­‌شناسی و مطالعات میان رشته‌­ای دریافت می ‌شوند.
دبیر جشنواره بین المللی فارابی، خاطرنشان کرد: بخش بین‌الملل این جشنواره نیز آثار مربوط به حوزه ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی را دریافت می‌کند.
همچون ادوار گذشته در بخش ویژه نیز جایزه شخصیت‌های پیشرو علوم انسانی و اسلامی، پیشکسوت علوم انسانی و اسلامی، مترجم برتر، انجمن علمی برتر، نشریه علمی و پژوهشی برتر و نظریه‌پرداز برتر اعطا می شود.
پژوهشـگران حوزه علـوم انسـانی و اسـلامی می توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس WWW.FARABIAWARD.IR از اول خردادماه آثار علمی خود را ثبت کنند.
جشنواره بین‌المللی فارابی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کمیسیون ملی یونسکو، دفتر منطقه‌ای آیسسکو، بنیاد ملی نخبگان و پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر ساله برگزار می ‌شود.
**9492** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي جشنواره فارابي وزارت علوم علوم انساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است